Inlägg från: Maddi |Visa alla inlägg
  • Maddi

Fara för säkerheten?

kren skrev 2016-01-28 16:29:46 följande:

Har skickat ett mail till min rektor på den skola jag är och ja tror att jag säkert får full förståelse från hennes sida. Men det finns ju inte direkt någon annan arbetsuppgift till mig på en skola och sjukskrivning nu när det är halva tiden var känns inte alls lockande=(

Nä men vad jobbar du på för hemsk skola? Kan du isåfall inte kräva väktare?
  • Maddi
    kren skrev 2016-01-28 16:42:17 följande:

Hur det ser ut på skolan är något som alla redan är medvetna om och som det ständigt arbetas med ur alla vinklar som går. Det har blivit otroligt mycket bättre, men det är en lång väg kvar och jag kan lova att man lägger ner alla resurser som går för att förbättra läget.

Jag hade faktiskt inte gått tillbaka till en sådan arbetsplats i ditt tillstånd. Då hade jag hellre fått sparken, aldrig skulle jag riskerat mitt barn.
  • Maddi
    kren skrev 2016-01-28 17:03:50 följande:

Jag ska ägna kvällen åt att fundera idag. Fick ett samtal där jag fick veta att planen är att säkra upp kring mig så att jag ska känna mig trygg.

Känner mig bara alldeles förvirrad och ledsen just nu och kan inte tänka klart...

Hoppas verkligen det hjälper. oavsett graviditet eller ej ska ingen arbetsplats se ut på de viset. Du jobbar på en skola och inte med spykpatienter.
Svar på tråden Fara för säkerheten?