Jag har inte hittat någon tjej än som vill knulla mig
Jag är en kille född på 80 talet som inte har hittat någon tjej än som vill knulla mig. Jag har heller aldrig hånglat och heller aldrig varit ihop med någon. På fritiden så sitter jag mest vid datorn. Men ska nu, ja iaf till våren ta tag i saken och börja gå ut ofta på krogen och lika vara ute på andra ställen också där det är mycket folk och kanske även bli med på nån dejtingsida. Sen om jag blir ihop med någon så vill jag då att vi ofta ska knulla och även ofta hångla, även fast vi så klart ska göra andra saker också som tex se film, lyssna på musik, vara ute och gå och gärna då att vi håller varandra i handen, festa, spela data/tv spel, resa och även göra en massa annat roligt ihop också. Även en tjejkompis vore kul att få, så får jag se sen om vi fortsätter att va kompisar eller om vi blir tillsammans
Det enda jag har nu är en tråkig och efterhängsen killkompis. Jag vill helst bli tillsammans med en kvinna som är mellan 20 och 45 år iaf inte bli ihop med någon som är över 50. Så ska bli intressant att se vad som kommer att hända sen