Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

Anonym (frökenmissy) skrev 2016-01-30 23:35:41 följande:

Som tidigare skrivit, entusiasm är viktigt, gilla det du gör. Jag har alltid gillar att ge då jag tänder på att göra det skönt för någon annan och att de finner mig sexig. Så jag började kolla på porr, där lär du dig en hel del. Det dem dock sällan visar på porr, antagligen för att många killar aldrig skulle erkänna att de gillar det men de flesta ÄLSKAR, är när man för en stund lämnar själva avsugningen och beger sig ner mot pungen. lek lite med den men gå sen ännu längre ner. 

Mycket saliv är A och O. Börja lite lätt med tunga på roten mellan pung och röv. Sen mer och mer och hårdare, tänk dig lite hur en kille ser ut när han slickar dig, man kan trycka ganska ordentligt men mun och tunga. 

Ännu bättre tycker dem det är om du samtidigt runkar av dem även om detta kräven en del multitasking skills ;)

Det låter underbart! :) Jag har länge fantiserat om att bli slickad i rumpan när jag blir avsugen.
  • Anonym (Nyfiken)
    MissNastrax skrev 2016-02-12 21:37:17 följande:
    Och en del ogillar ögonkontakt och kommer inte utan lite runkhjälp... alla är olika
    Jag älskar ögonkontakt! Väldigt tändande! Är väldigt glad över att jag inte behöver rynkhjälp för det är så oerhört mycket skönare att bli sugen tills man kommer i munnen! Tycker jag :)
  • Anonym (Nyfiken)
    workoutbabe skrev 2016-03-05 09:19:56 följande:
    Sög precis av min kille utan runkhjälp och han kom i min mun. Såg honom i ögonen när han fastbunden sprutade i min mun :)
    ÅÅh försöker du göra mig kåt eller? :P :P
  • Anonym (Nyfiken)
    workoutbabe skrev 2016-03-05 11:05:50 följande:
    Funkar det? Han log när lite sperma rann nerför hakan och droppade på mitt bröst...
    Jaa, öm i min grova av kåthet... Fy dig...
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-18 22:38:15 följande:
    Så gör jag o alla vart nöjda men så hör man skräckhistorier om tjejer som går på som en ånglok..
    Då är du säkert duktig :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-19 20:08:13 följande:

Jag litar på de som sagt att jag är duktig och fått bra kritik. Men vet jag inte vad jag gör alls, men vet garanterat att mitt ex gillar det. Det sa han plus att man ser det i ögonen och hur han beter sig sen. Men så har jag ju träffat killar som inte säger så mycket, knappt något. Då blir man ju osäker.

Då är du säkert det! Vad tråkigt med killar som inte säger nånting! Nu var det väldigt längesen men jag älskar att bli avsugen och stönar mycket, speciellt om tjejen suger hårt och leker med tungan mot kuken när hon har den i munnen. Sen är det en fördel om hon inte pausar för mycket för då hinner känslan gå ner i mellan. Det är som skönast om hon inte låter känslan klinga av utan håller den högt hela tiden om du förstår. Sen är det helt underbart att få komma i munnen, då skriker jag :). Jag tror inte du är ett ånglok, men kommunikation är ju bra. Jag säger "ja så ja" "åh fan vad skönt" när du gör som jag tycker är skönast tex. Det är alltid bra att vägleda på ett trevligt sätt. Sen gillar jag att snällt hålla om huvudet utan att trycka. Eller stryka bort håret om det är i vägen. När jag är på väg får du gärna öka takten och inte sluta mitt i. Om du inte vill dra ut på det förstås :) Hur gammal är du?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-19 23:45:19 följande:
    Haha tillräckligt gammal man kan ändå bli osäker när man tänker tillbaka. Föredrar helt klart killar som kommunicerar. Kommunicera utan att beordra eller låta som en instruktionsmanual. Men det har jag aldrig varit med om. Det är det där hårda som skiljer sig mellan män.
    Haha jag menade inte så! Blev bara allmänt nyfiken på hur gammal du är?
    Jo, det kan jag förstå om de inte säger nåt. Inte juste. Även om det säkert var bra ändå! Ja, precis. Ett samspel på ett mysigt sätt. Inte order eller manual. Skönt att du sluppit det! Hur tycker du om att suga annars?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Den perfekta avsugningen) skrev 2016-03-20 00:15:18 följande:
    Håller du med om att ollonet är känsligast vid kanterna så att det är viktigast att suga hårt på hela ollonet, och att slicka hårt runt kanterna, samtidigt som hon suger?
    Jag håller med om att det är känsligast där och på strängen och absolut slicka de områdena samtidigt som hon suger. Det kräver väl viss teknik men det är mycket skönare så. Ja, suger hon på ollonet är hela bäst. Sen tycker jag om att hon tar in så mycket av kuken som möjligt, det är skönare än bara ollonet. Sen suga hårt samtidigt som hon drar munnen uppåt. Härligt drag då :) Jag har inte träffat någon som får in riktigt hela min kuk och jag förstår att det inte är lätt men gärna större delen av den. Det är inget jag säger till tjejen, hon får suga in så mycket som hon kan helt enkelt. Jag har ingen porrfilms-kuk men den är över medel och ordentligt tjock och grov så är kanske därför. Sen är en tjej som säger att hon älskar att suga kuk i regel bättre på det, enligt mina erfarenheter. F-n nu blir man ju öm i kuken av kåthet av att tänka på det...
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-20 10:40:21 följande:
    Bara inflikar lite här, det är ju ett samspel att suga kuk. Ju mer peppad man blir desto roligare blir det... Mitt ex var bäst i världen på det. Kommer aldrig glömma honom :) en fröjd...
    Absolut :) Det kommer någon ny ska du se.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-20 10:46:30 följande:
    Kan inte du berätta din ålder först? Haha, ska jag ge en beskrivning? Jag är inte en hård dammsugare, in och ut i 190km/h. Det är nog för att jag helt enkelt är en försiktigare typ plus att risken är att det blir knas, man blir dock väldigt tacksam när killen kommer efter en sån grej... Haha. Jag försöker ta hela oftast. Oftast utan händer, Gud vad tråkig jag är, men funkade väldigt bra. :) det var en tacksam kuk... Hoppas träffa på en liknande igen.
    Jag är 37. Ser yngre ut. Du då? Du gör det säkert väldigt skönt! Var gillar du att killen kommer? Härligt att du försöker ta hela och utan händer, låter väldigt skönt..
    Nä, vadå tråkig? Haha hur är en tacksam kuk? Undrar vad du tyckt om min.
    Ja, hålla är inte fel :) Det är skönt att bli smekt också även om munnen är klart skönare. Ja, gärna närhet. Sen är jag lite rumpfixerad, tänder väldigt mycket på en fin rumpa. Smeka den med och utan tighta kläder. Knullar gärna hårt och djupt bakifrån på grund av det.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Lisse) skrev 2016-03-20 12:47:02 följande:

Lär dig grunderna, alltså att suga. Öva på en gurka eller nått och sen när du känner dig varm i kläderna, så frågar du killen vad han gillar och vågar du inte, så brukar killarna visa och säga under tiden. 
    Du ska inte gå efter vad killar skriver här, det är så olika.
    Sist jag sög av en kille, så bad han mig bita han. Jag gillar att bitas, så jag bet gladeligen och han njöt...

Där ser man. Rispa tänder mot när hon suger gör bara ont för mig. Bita har jag inte provat där.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-20 13:08:53 följande:
    yngre än dig. I munnen. Tacksam kuk, ska fundera på vad jag menade. Jag vek ut mig i helkroppstråden för någon dag sen, där kan du se en rumpa. Nu börjar det bli OT här...! Jag tänker att mjuka våta läppar är bättre än spända men det är säkert variationer där också mellan olika män?
    Jag gillar yngre :) Du kan väl säga mer exakt? Gör så. Jaså? Tittade lite men du kanske inte har samma smeknamn som här? Hittade inte dig iallafall. Så svårt att veta vilken rumpa som är din :) Låter underbart att du tar det munnen, det är oerhört skönt! OT? Ja, det är en balans. Inte för mjukt heller. Hade varit lättare att förklara om du var här :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-20 13:34:45 följande:
    Mer exakt vadå :) hänger inte med här *dricker kaffe o äter choklad* Nej, jag heter "Eh" i den tråden. OT, off topic :) var är du?
    Menade mer exakt ålder :) Trevligt! Din rumpa ser jättefin ut! Rund, petig och len :) Härligt... Aha :P Du vill hålla dig till att prata om att suga kuk? haha.
    Jag är i Malmö. Du då?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-20 13:52:29 följande:
    :) samma stad. Tur när jag flashat den för forumet haha, tack.
    Haha jaså? Intressant :) Haha mmm ;) Har du lust att maila?
    I så fall har jag lazerpow@hotmail.com så kan jag säga vad jag heter här i mailet i så fall :)
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?