Inlägg från: Anonym (Pappa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pappa)

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

Anonym (Ts) skrev 2016-01-30 20:11:46 följande:

Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

Fråga killen!!

Jag har "rättat" tjejer eller eg kvinnor att göra annorlunda... Sen blev det bra :)

Killar gillar olika, jag gillar ex inte att tjejen kör dammsugar metoden men hennes ex gillade uppenbarligen det ha ha ;)
  • Anonym (Pappa)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-19 20:08:13 följande:

Jag litar på de som sagt att jag är duktig och fått bra kritik. Men vet jag inte vad jag gör alls, men vet garanterat att mitt ex gillar det. Det sa han plus att man ser det i ögonen och hur han beter sig sen. Men så har jag ju träffat killar som inte säger så mycket, knappt något. Då blir man ju osäker.

En kvinna märker om det är skönt på mannen.

Jag är iofs man, men skiter i att göra nåt som inte uppskattas. Bli avsugen skönt, det märks garanterat direkt i själva handlingen. Annars suger du fel kuk.
  • Anonym (Pappa)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-20 00:03:36 följande:

No offense men känns lite skumt att få råd av "pappa"

Haha ;)

Du har nog sugit pappa kuk trots din ålder?! Medvetet eller ej. Pappor kan vara unga o snygga ;)

Levt igenom tonår och hit idag. Jag vet hur tjejer s.... Bra.
  • Anonym (Pappa)
    livserfaren skrev 2016-04-15 16:50:27 följande:

Efter 13 Månader med värdens sexigaste tjej som älskar att suga. har alltid lyckats hålla mig i ungefär 8 till 9 minuter men nu har hon ändrat sin metod o suger av mig intensivt på c a 1 minut fattar ingenting o kan inte hålla mig.Undrar vad som hänt hon säger ingenting

Hon har sugit nån annan.

Ält din balka är mindre än 2dm.
  • Anonym (Pappa)
    Anonym (Savage) skrev 2016-05-13 23:33:17 följande:

Jag skulle nog säga, Hur suger du en klubba idag? Ingen deep throat, tro mig det är inte skönt som andra skriver, Runt ollonhuvudet, sakta, med ömhet...massera pungen samtidigt.

Låter som min gammelfaster.

Eller är det din mamma?
  • Anonym (Pappa)
    MrBateman skrev 2016-05-15 15:40:19 följande:

Vägrar hon svälja är det inget att ha.

Men det har väl inget med tekniken att göra?

Träffade en tjej som prompt sög kuk dåligt. Sa till silikonbruden att släppa damsugar tekniken. Hon blev kränkt men vafaan efter det sög hon riktigt bra!

Sprutade lite överallt.

Att jlltid svälja känns väldigt trashigt.
  • Anonym (Pappa)
    Asirna skrev 2016-05-16 02:44:26 följande:

Är inte alltid så gott att svälja heller, eller vänta, det är aldrig gott!

Det smakar väldigt salt och tom beskt, iaf min partner som dessutom kommer dubbelt så mycket än alla andra jag har legat med vilket gör att jag nästan sätter i halsen när han kommer i munnen.

Ooh jobbigt!

Det är sperma du äter. Det smakar salt.

Bröstmjölk får mig nästan att kräkas så att tjejer sväljer satsen är märkligt men kul.
  • Anonym (Pappa)
    Asirna skrev 2016-05-16 02:44:26 följande:

Är inte alltid så gott att svälja heller, eller vänta, det är aldrig gott!

Det smakar väldigt salt och tom beskt, iaf min partner som dessutom kommer dubbelt så mycket än alla andra jag har legat med vilket gör att jag nästan sätter i halsen när han kommer i munnen.

Min sats har sprutar ur näsan på en tidigt Knull kontakt så min laddning är nog större. Fattar då iaf inte varför sväljet. Bekvämt är det iaf.
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?