Inlägg från: Anonym (tycker bäst om) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tycker bäst om)

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

Anonym (Ts) skrev 2016-01-30 20:11:46 följande:

Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

I o för sig är jag inte så mycket oralsexfantast, föredrar många gånger samlag, men jag gillar annars om kvinnan "arbetar" mycket med ollonet, inte att ha penis "i halsen " på kvinnan. Sugande och att gå fram o tillbaka över ollonet med läpparna samt att behandla ollonkanten. Jag är "helt  naturligt korthudad"
    Anonym (Mamman) skrev 2016-04-14 17:29:22 följande:

Jag brukar slicka mycket med tungan runt kanten på ollonet samtidigt som jag "drar" ned den andra handen . Sen brukar jag suga o slicka varierat djup o bara virvla runt med tungan. Min man brukar vilja att jag slickar längst med skaftet o på kulorna.

Runt ollonkanten gillar jag absolut, även om jag inte är oralsexfantast.
    Anonym (Savage) skrev 2016-05-13 23:33:17 följande:

Jag skulle nog säga, Hur suger du en klubba idag? Ingen deep throat, tro mig det är inte skönt som andra skriver, Runt ollonhuvudet, sakta, med ömhet...massera pungen samtidigt.

Det är mer som jag gillar också, även om jag inte är någon oralsexfantast i o f s. Skönare om hon fokuserar på och runt ollonet.
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?