Inlägg från: Anonym (Älskar det...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskar det...)

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

Jag brukar retas med tungan på ollonet lite först, sen slicka ner för skaftet och lite på pungen.
    Sen så när jag suger, kan ta rätt djupt, så brukar jag låta tungan ibland trycka lite på strängen. Även varva mellan att slicka och suga, massera pungen osv.
    Jag har inte fått några klagomål än iallafall, men jag tycker verkligen om att suga och gör det väldigt ofta.

• Anonym (Älskar det...)
    livserfaren skrev 2016-12-16 12:40:03 följande:
    Härligt inlägg.Sväljer du också.
    Ja, jag sväljer.
  • Anonym (Älskar det...)
    livserfaren skrev 2016-12-16 14:36:10 följande:
    Ok hur länge orkar din kille hålla sig om du suger riktigt grymt.Nyfiken.
    Det är olika, ibland låter jag inte honom komma utan lugnar ner honom några ggr innan han får spruta. Då håller vi ju på rätt länge, och ibland bara ca 5min. Allt beror på humör och var vi är
  • Anonym (Älskar det...)
    livserfaren skrev 2016-12-16 15:30:44 följande:
    Går ni på parklubbar.Vi gör det spännande att se på andra som som sexar.
    Nej, inga klubbar för våran del. Inget vi känner behövs, vi är sjukt nöjda med vårt sexliv och just nu är det tillräckligt.
    Jag gick dock med mitt ex, men han var inte lika bra på att tillfredsställa mig så jag behövde mer.
    Nu är min nya inte lika välutrustad eller lika uthållig men ändå otroligt mycket bättre än exet var.
  • Anonym (Älskar det...)
    livserfaren skrev 2016-12-16 16:21:47 följande:
    Intressant inlägg vi är nog lika duktiga på att tillfredställa varandra men vi är klara med barn o vill utveckla lite spänning i tillvaron men förstår att du inte var nöjd.Själv är jag verkligen inte välutrustad men det räcker gott o väl för tjejen min.Vilka klubbar gick ni på o hur gamla är ni
    Jag och exet gick på Adam och Eva... Han var 15år äldre än mig, jag är 35 och min nya är 10år yngre än mig.
  • Anonym (Älskar det...)
    livserfaren skrev 2016-12-17 09:50:50 följande:
    Ok är du lycklig nu då.
    Ja, jag är lycklig nu.
    Jag hade sex med både andra män och kvinnor där, men exet var alltid med.
  • Anonym (Älskar det...)
    livserfaren skrev 2016-12-19 06:07:24 följande:
    Ok va bra men Vad tyckte du om att ha sex med andra män o kvinnor.Nyfiken
    Det var helt ok, ibland sjukt bra till och med.
    Men inget jag känner nåt behov av numera...
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?