Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

livserfaren skrev 2016-05-31 08:00:31 följande:

Min tjej kommer att suga av mig snabbt o energiskt idag då är det omöjligt att hålla sig.Hon fick sitt i morse använde fingrar o mun.Så hon är revansch sugen som tusan nu.

Blev avsugen 2 gånger i går från början till slut vilka laddningar.Hon introducerade mig för vissa smultronställen utomhus med viss upptäcktsrisk jättehäftigt.såå jävla skönt o häftigt.
  • livserfaren

Snabbt energiskt djupsugande.Går på en minut för mig då.Min tjej älskar att ha kontroll över min utlösning .

• livserfaren

2 gånger på taken d v s 10 Minuter mellan varje avsugning föreslår min tjej ikväll.Underbart sa jag.Längtar.

• livserfaren
    livserfaren skrev 2016-06-10 09:20:52 följande:

2 gånger på taken d v s 10 Minuter mellan varje avsugning föreslår min tjej ikväll.Underbart sa jag.Längtar.

Menar efter varandra inget annat.
  • livserfaren

På ett lugnt o skönt sätt så jag klarar minst 8 minuter annars hetssuger hon av mig på mindre än en minut o orgasm en blir inte såå intensiv utan bara en tömning o en snabb orgasm

• livserfaren

Gärna i en riktig 69 och tjejen överst o ett tävlingmoment för vem går det först.sen får ju förloraren straffas på ett sätt som vinnaren bestämmer.

• livserfaren
    Anonym skrev 2016-11-29 12:36:35 följande:

Att hon är sugen är viktigare än hur hon suger.

En tjej som inte är sugen suger.

En del kan andra inte.Min tjej är fantastiskt duktig på att suga är så nöjd.
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2016-11-29 12:49:34 följande:

En del kan andra inte.Min tjej är fantastiskt duktig på att suga är så nöjd.

Min tjej har blivit mycket mer human o låter mig hållas längre nu hon bygger upp min utlösning så det blir såå sköönt innan det går.Hon har full koll nu o kan stressavsuga mig på 1 Minut om hon vill men det blir inte så skönt utan det bara går.
  • livserfaren
    Butler skrev 2016-12-13 14:29:34 följande:

Låter underbart tyvärr har jag inte haft turen att träffa kvinnor som gillar oralsex även fast jag ger det. Skulle någon kvinna i Östergötland vilja träna så hör gärna av er. Vill inte dö utan upplevelser.

Tro mig man vill absolut inte vara utan den upplevelsen o man får bara mer o mer intresse för att bli avsugen Sen ska man ha väldigt mycket tur om man hittar nån tjej som verkligen kan konsten att suga,Att sen bli kär i den tjejen det är som att vinna högsta vinsten.
  • livserfaren
    Anonym (Undrar) skrev 2016-12-13 15:18:56 följande:

Kan avsugning vara skönare än samlag? Vad är det i så fall som är bättre, orgasmen eller medan det "pågår"? Hur mycket kan det skilja på avsugningar av olika kvinnor?

Intressant fråga.Personligen tycker jag pågååendet är bäst det bygger upp kåthet en och orgasmen tycker jag

blir starkare än penetrering d v s knullandet, har inte så mycket erfarenhet av kvinnor som verkligen kan suga men min nuvarande är expert på att suga och älskar det.
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?