Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

livserfaren skrev 2016-12-13 15:27:03 följande:

Intressant fråga.Personligen tycker jag pågååendet är bäst det bygger upp kåthet en och orgasmen tycker jag

blir starkare än penetrering d v s knullandet, har inte så mycket erfarenhet av kvinnor som verkligen kan suga men min nuvarande är expert på att suga och älskar det.

För att svara på din första fråga ja avsugning är skönare än samlag tycker jag.
  • livserfaren

Ja hon både sväljer och spottar ut satsen på min mage för att förnedra älskar det.Hon gör allt jag vill att hon ska göra för mig dessutom älskar jag denna kvinna.

• livserfaren
    livserfaren skrev 2016-12-13 16:08:32 följande:

Ja hon både sväljer och spottar ut satsen på min mage för att förnedra älskar det.Hon gör allt jag vill att hon ska göra för mig dessutom älskar jag denna kvinna.

Längtar efter en riktigt långsam avsugning av min underbara sexiga tjej.Kommer att bli jätteskönt
  • livserfaren
    Anonym (Undrar) skrev 2016-12-16 12:03:07 följande:

Fantastiskt för dig...

Ja jag förstår att du är avundsjuk.
  • livserfaren
    Anonym (Älskar det...) skrev 2016-12-16 12:19:52 följande:

Jag brukar retas med tungan på ollonet lite först, sen slicka ner för skaftet och lite på pungen.

Sen så när jag suger, kan ta rätt djupt, så brukar jag låta tungan ibland trycka lite på strängen. Även varva mellan att slicka och suga, massera pungen osv.

Jag har inte fått några klagomål än iallafall, men jag tycker verkligen om att suga och gör det väldigt ofta.

Härligt inlägg.Sväljer du också.
  • livserfaren
    Anonym (Älskar det...) skrev 2016-12-16 14:03:49 följande:

Ja, jag sväljer.

Ok hur länge orkar din kille hålla sig om du suger riktigt grymt.Nyfiken.
  • livserfaren
    Anonym (Älskar det...) skrev 2016-12-16 14:53:17 följande:

Det är olika, ibland låter jag inte honom komma utan lugnar ner honom några ggr innan han får spruta. Då håller vi ju på rätt länge, och ibland bara ca 5min. Allt beror på humör och var vi är

Låter precis som för tjejen o mig men jag föredrar lite utdraget o lugnt före hetssug och det går för mig på ett par minuter.
  • livserfaren
    Anonym (Älskar det...) skrev 2016-12-16 14:53:17 följande:

Det är olika, ibland låter jag inte honom komma utan lugnar ner honom några ggr innan han får spruta. Då håller vi ju på rätt länge, och ibland bara ca 5min. Allt beror på humör och var vi är

Går ni på parklubbar.Vi gör det spännande att se på andra som som sexar.
  • livserfaren
    Anonym (Undrar) skrev 2016-12-16 15:35:17 följande:

Jag vet inte om det är rätt att kalla det avundsjuka. Jag missunnar ingen någon njutning, men det triggar lusten till det som jag inte kan få.

Bra att du tar det så kämpa på o lycka till.
  • livserfaren
    Anonym (Älskar det...) skrev 2016-12-16 15:44:20 följande:

Nej, inga klubbar för våran del. Inget vi känner behövs, vi är sjukt nöjda med vårt sexliv och just nu är det tillräckligt.

Jag gick dock med mitt ex, men han var inte lika bra på att tillfredsställa mig så jag behövde mer.

Nu är min nya inte lika välutrustad eller lika uthållig men ändå otroligt mycket bättre än exet var.

Intressant inlägg vi är nog lika duktiga på att tillfredställa varandra men vi är klara med barn o vill utveckla lite spänning i tillvaron men förstår att du inte var nöjd.Själv är jag verkligen inte välutrustad men det räcker gott o väl för tjejen min.Vilka klubbar gick ni på o hur gamla är ni
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?