• Cickan1980

Nya vänner/mammor i Västerås!

Hejsan!

Jag är en 35 årig mamma till min snart 4 årige son. Jag och min man är ganska så nyinflyttade i Västerås och önskar träffa andra föräldrar för umgänge.

Jag tycker om friluftsliv, pyssla, musik, film, bakning m.m.

Hör gärna av dig!

• Svar på tråden Nya vänner/mammor i Västerås!
  • annaclaara

Hej!

Vi är också ett inflyttat par med en 2,5 årig son som gärna utvidgar vårat sociala liv! :)

• Josefine85

Bor också i Västerås. Har 2 söner på 7 & 8,5 år samt gravid med nr 3 som är beräknad i april :)

Loke -07, Alvin -09
  • elinm

Hej! Jag väntar barn nu i april och undrar om det finns fler som har nära till bf i västerås eller någon mammagrupp här i Västerås :) är 28 år och har flyttat till västerås för 4 år sedan :)

• Josefine85
    elinm skrev 2016-03-23 13:17:41 följande:

Hej! Jag väntar barn nu i april och undrar om det finns fler som har nära till bf i västerås eller någon mammagrupp här i Västerås :) är 28 år och har flyttat till västerås för 4 år sedan :)

Bor i Västerås och har bf 24 April. Är 30! :)
    Loke -07, Alvin -09
  • elinm

Åh vad roligt :) jag har 16 april som bf datum. Ska du gå någon mammagrupp efter bf?

• Josefine85

[quote=76477532][quote-nick]elinm skrev 2016-03-27 11:15:46 följande:[/quote-nick]

Åh vad roligt :) jag har 16 april som bf datum. Ska du gå någon mammagrupp efter bf?

Nä. Det tror jag inte faktiskt. Ska du?

Loke -07, Alvin -09
  • Cickan1980

Jag puffar tråden lite igen och hör om det är fler mammor bosatta i Västerås som vill träffas?

• Liil

Här är en till som väntar smått i maj, förstagångsgravid, dock lite äldre än er andra, är 40 år fyllda. Vart i Västerås bor ni? 

Svar på tråden Nya vänner/mammor i Västerås!