• kara1979

Ännu en pojke, hur hantera mina känslor?

Jag har 2 söner, världens finaste! Att se dem tillsammans och den syskonkärleken som finns är så roligt. Ditt mammahjärta kommer smälta när du har dina pojkar i din famn. Skulle jag få ett tredje barn skulle jag gärna ta en pojke till. Var en stolt mamma till dina pojkar. Och kom ihåg, för den lille nyfödde pojken är du hans allt och behöver all din kärlek och omvårdnad. Kram och lycka till, det kommer bli jättebra!

• kara1979
    Anonym (preg) skrev 2016-02-04 22:23:04 följande:

Tack till alla som har delat med sig av erfarnehter och visat förståelse, känns skönt att jag inte är "ensam" med att gå igenom det här. 
    Jag tror det är mycket negativa kommentarer för att det är andra barnbarnet i båda min och min mans familj, och eftersom vi har en pojke, så vill alla gärna ha en flicka. Jävligt tjat, om jag ska vara ärlig.
    Jag har inte berättat för någon än att det är en pojke, men åh vad glad jag är nu! Har liksom smält det och det ska bli helt underbart att ha två pojkar, så nu är jag redo att ta fighten ! 

Det var roligt att höra att du mår bättre. Som sagt, det kommer bli super med två pojkar. Lycka till med allt och grattis till ditt andra barn!
Svar på tråden Ännu en pojke, hur hantera mina känslor?