• Anonym (Tiny)

    Män med små kukar, berätta!

    Män med små kukar, hur har era liv sett ut?

    Är övertygad om att det är ganska vanligt och ett problem som sällan diskuteras.
    Kan väl börja med min egen story.

    Mobbad pga penis storleken hela grundskolan (högstadiet) och större delen av gymnasiet.
    Alltid folk som sprang in i duschen och skulle titta på min lilla grej och skämta om det, hela min skola visste att jag hade liten kuk - fick inte några tjejer.

    Sexuella erfarenheter som "gått dåligt" är t.ex. att tjejer som sett min penis avbrutit i stort sett abrupt och sagt att de inte var sugna (när de sett min penis).

    Andra saker jag hört är "Jag kan inte ha sex med dig, jag har inte mens och inga könssjukdomar men vill inte ha sex" direkt efter jag tagit av mig kalsongerna.

    Har även haft sex med en tjej och när jag blev kåt igen tänkte jag att vi skulle köra en gång till sa hon tvärnej, jag frågade varför och hon svarade "Vill inte säga varför, vill inte vara taskig" och fnissade typ.

    En annan tjej har frågat "Är den inne?" och fnissat. Visserligen på fyllan men kändes ju sådär.

    Är idag strax under 30 och lider fortfarande av detta. Följande saker kan jag inte göra.
    - Duscha efter gym i allmäna duschar.
    - Urinera i pissoarer.
    - Visa min kuk slak för någon kvinna.
    - Basta med andra män/kvinnor, aldrig.
    - Ibland avstår jag från sex för att jag känner mig otillräcklig helt enkelt.

    Nu är jag nyfiken på andra män (det där lät fel) som har liknande problem, hur har er lilla penis påverkat ert liv?
    Dvs, hur har ni blivit påverkade utav det faktum att ni har liten kuk?
    Hur ser erat sexliv ut idag?

    Snälla, försök hålla tråden seriös.

  • Svar på tråden Män med små kukar, berätta!
  • Anonym (Mr.16-18cm)

    Hej! Jag har upplevt liknande situationer. Här är min historia:
    Grundskolan; bästa vän såg min penis och pekade och brast ut"ue, den ser ju helt rutten och liten ut!" - detta har jag tänkt på då och då men inte numera.

    Jag har haft 3-4 av mina 24 ligg som påpekat att kuken varit liten i form av skämt efter ett par gånger och min nuvarande flickvän berättade för 4 av hennes vänner att "den inte var så stor som hon trodde" enligt henne själv, enligt min tjejkompis var det enbart att den var liten.

    Detta berodde dock på en hormon-obalans i min kropp pga Finasterid (bryter DHT produktionen av testosteron och ökar östrogen). Hade problem med att ens hålla uppe kuken vid samlag och till slut vart den slak gång på gång utan att jag var upphetsad. Upptäckte även att pungen hängde mer och att kuken blev mindre i slakt tillstånd (REJÄLT mindre) - kallas även för post finasteride syndrom.

    Är inne på andra veckan av en testobooster som innehåller D-asparaginsyra + Tribulus Terrestis som VERKLIGEN gett mig resultat. Hormonbalansen är som i tonåren, vet ej ifall detta kommer hålla efter jag slutat men eftersom ämnena "triggar" igång den normala produktionen hoppas jag på det.

    Det jag upplever är; morgonstånd igen (thank god), kan ha regelbundet sex och häromnatten vart jag tvungen att gå upp ur sängen 4 ggr efter 2 gångers samlag tidigare samma dag och kolla på erotik. Muskelmassan på kroppen är rejält mycket mer potent, "beasten" i mig kommer fram och man blir allmänt positiv till livet.

    Nackdelen är att man kan få rejäl spänningshuvudverk i nacken vid runk/träningspass och att man känner av hormonförändringarna i kroppen (kanske är pga tidigt skede) och har även småkänningar av att det kittlas i vänstra bröstvårtan som tyder på Gyno (fick smått Gyno av finasterid) så överväger att köra novaldex pga detta. 

    Mitt råd är; börja träna, köp omega-3 som ökar blodtillförseln (det är ju trots allt blodet som förstorar kuken vid samlag) köp även någon vitamintablett som innehåller zink, magnesium och resterande ingredienser som behövs för att kroppen ska må bra.

  • Kajan64

    Jag förstår inte dom tjejerna ni har träffat för om man bryr sig om en person så spelar inte storleken någon roll de anser jag iallafall. Jag är ihop med en man som har en liten söt kuk har inte mätt den o de tänker jag inte göra heller Vi har de jätte skönt ihop man får testa sig fram o skulle de inte räcka för mej så finns de dildosar som han mer än gärna använder på mej. Sen har jag kommit på en jätte stor fördel med en man som har en liten kuk o de e att vill han ta en i baken så gör de inte ont som de kan göra med en stor eller en i normalstorlek :-P

  • petter niklas

    Är en man på 50+ min kuk är 11 cm med stånd och 3 cm slak och rätt smal. Har ganska mycket hår, så den är inte lätt att se när den är slak.Har inte reagerat mycket på storleken, förrän jag gjorde slut med mitt ex. När hon var onykter och vi umgicks med folk på fester, berättade hon ofta om min "minikuk" för alla som ville höra. En gång när jag var full och somnat tog hon in alla hennes väninnor som ofta var hemma hos oss och drog bort täcket så alla fick titta och få sig ett gott skratt. Hon skickade nakenbilder på mig som hon tagit genom åren till alla mina arbetskamrater på vår jobbmail, där hon dessutom i text hånade min lilla kuk. Det var en märklig känsla att komma till jobbet när bilderna kommit. Det var mest kvinnor/tjejer eftersom det är ett vårdyrke. När jag öppnade mailen förstod jag varför de yngre tjejerna fnissade när jag kommit. En tjej skrattade så hon höll på svimma. En enda kvinna sa något snällt då, vad söt den var. Fick reda på att hon visat en massa bilder för sina döttrar och deras kompisar och pojkvänner. Så kan det vara att inte ha en snabel mellan benen

  • Snake
    petter niklas skrev 2016-05-16 22:58:02 följande:

    Är en man på 50+ min kuk är 11 cm med stånd och 3 cm slak och rätt smal. Har ganska mycket hår, så den är inte lätt att se när den är slak.Har inte reagerat mycket på storleken, förrän jag gjorde slut med mitt ex. När hon var onykter och vi umgicks med folk på fester, berättade hon ofta om min "minikuk" för alla som ville höra. En gång när jag var full och somnat tog hon in alla hennes väninnor som ofta var hemma hos oss och drog bort täcket så alla fick titta och få sig ett gott skratt. Hon skickade nakenbilder på mig som hon tagit genom åren till alla mina arbetskamrater på vår jobbmail, där hon dessutom i text hånade min lilla kuk. Det var en märklig känsla att komma till jobbet när bilderna kommit. Det var mest kvinnor/tjejer eftersom det är ett vårdyrke. När jag öppnade mailen förstod jag varför de yngre tjejerna fnissade när jag kommit. En tjej skrattade så hon höll på svimma. En enda kvinna sa något snällt då, vad söt den var. Fick reda på att hon visat en massa bilder för sina döttrar och deras kompisar och pojkvänner. Så kan det vara att inte ha en snabel mellan benen


    Det här låter kämpigt. Jobbigt, rent av. Jag lider med dig.

    Jag måste fråga. På förekommen anledning:

    Det finns dom som säger att Elvis Presley lever. Vad tror du?
    What has four legs and an arm? A happy pitbull...
  • M i s s

    Men ingen kan ju avgöra om din penis är liten i omklädningsrum? En slak penis säger ju ingenting.

    I ett förhållande tror jag inte man bryr sig om storleken, jag hade definitivt inte gjort det.

  • Anonym (is)
    petter niklas skrev 2016-05-16 22:58:02 följande:

    Är en man på 50+ min kuk är 11 cm med stånd och 3 cm slak och rätt smal. Har ganska mycket hår, så den är inte lätt att se när den är slak.Har inte reagerat mycket på storleken, förrän jag gjorde slut med mitt ex. När hon var onykter och vi umgicks med folk på fester, berättade hon ofta om min "minikuk" för alla som ville höra. En gång när jag var full och somnat tog hon in alla hennes väninnor som ofta var hemma hos oss och drog bort täcket så alla fick titta och få sig ett gott skratt. Hon skickade nakenbilder på mig som hon tagit genom åren till alla mina arbetskamrater på vår jobbmail, där hon dessutom i text hånade min lilla kuk. Det var en märklig känsla att komma till jobbet när bilderna kommit. Det var mest kvinnor/tjejer eftersom det är ett vårdyrke. När jag öppnade mailen förstod jag varför de yngre tjejerna fnissade när jag kommit. En tjej skrattade så hon höll på svimma. En enda kvinna sa något snällt då, vad söt den var. Fick reda på att hon visat en massa bilder för sina döttrar och deras kompisar och pojkvänner. Så kan det vara att inte ha en snabel mellan benen


    Hej man 50+.
    Till 99% tror ( och hoppas ) jag att detta är ett skämt. Den 1% tvekan jag har är för att jag vet att det finns vissa empatistörda tjejer med borderlinesyndrom.

  • Anonym (Axel_S)
    Kajan64 skrev 2016-02-03 02:57:02 följande:

    Jag förstår inte dom tjejerna ni har träffat för om man bryr sig om en person så spelar inte storleken någon roll de anser jag iallafall. Jag är ihop med en man som har en liten söt kuk har inte mätt den o de tänker jag inte göra heller Vi har de jätte skönt ihop man får testa sig fram o skulle de inte räcka för mej så finns de dildosar som han mer än gärna använder på mej. Sen har jag kommit på en jätte stor fördel med en man som har en liten kuk o de e att vill han ta en i baken så gör de inte ont som de kan göra med en stor eller en i normalstorlek :-P


    "Skulle det inte räcka för mig så finns det dildosar som han mer än gärna använder sig av". Tror många med små kukar blir väldigt fixerade vid penetration, det finns ju mycket mer kring sex och precis som Kajan skriver, själva penetratione, där går det ju faktiskt att kompensera, t.ex. med en dildo.

    Har själv träffat många par där mannen haft väldigt liten kuk, de har själva sökt upp mig på BC/VM. Ofta varit träffar med mer eller mindre utstuderat cuckoldtema och man kan ju faktiskt säga att min - älskarens roll då delvis är samma. Fast mycket mer utstuderat, "levande dildo" om man säger så. Hans lilla kuk och min mycket stora blir ju i det scenariot båda till tillgångar.

    Sluta vara så fixerade, det skapar en negativ spiral. Brist på storlek går som sagt att kompensera på andra sätt i en relation
  • Anonym (förlikad)

    Den egenskapen kan man ändå inte göra något åt. Efter åratals vånda, skam och mental kamp har jag kommit dithän att jag nu har förlikat mig med situationen och försöker göra det bästa av den. Hur kvinnor är går inte att ändra på.

    Det jag har kunnat göra är att undvika träffa kvinnor och eftersom de ändå, milt uttryckt, är måttligt intresserade så är det inte svårt att hålla dem borta. Kräver ingen ansträngning eller aktiv handling. Man får ställa in sig på att leva livet ensam och gräva ner sig i andra intressen helt enkelt.

    Man får kontinuerligt jobba på att hålla längtan efter närhet och beröring borta så man inte blir vemodig och alltför deprimerad. Det gör jag genom att intensivt koncentrera sinnet på något annat.  Det är inte lätt men man överlever.

  • Anonym (Tjejkompisen)

    Bara så ni vet så finns vi tjejer som gillar små kukar också. Jag älskar att ha sex med nån med liten och smal men hård kuk. Gärna som ett finger (tjejfinger) i storlek ungefär. Jag får klämma åt den ordentligt och det kittlas superskönt när den åker in och ut långsamt. Blir kåt av att skriva om det. Det ger mig inget att ha sex med stora kukar, är liksom inte skönt. Har dissat killar innan sexet pga att de haft för stora men aldrig för små.

    Hur den ser ut slak bryr jag mig inte om och fattar inte att andra gör det heller? Nån med 3 cm slak kan ju ha medelstor med stånd? Låter ju mest praktiskt med liten slak så den inte är ivägen. Har haft flera långa förhållanden och ser killens kuk slak typ en gång om året max, haha.

    Men har man svårt att få den hård är det en annan sak. Det hade jag nog inte klarat i en relation.

Svar på tråden Män med små kukar, berätta!