• Anonym (Konstigt)

    Konstigaste bröllopet någonsin

    Vilket är det konstigaste bröllopet du varit på? Ni för rabbla upp alla möjliga händelser ni kommer på.

    Det konstigaste bröllopet jag varit på är det jag var på i lördags. Brudparet bestämde sig för att busa med oss gäster på ett myclet märkligt sätt. Under vissa stol-överdrag hade de placerat in pruttnissse i syfte stt skämma ut vissa gäster. Vissa gäster drabbades av elektriska stötar av besticken. De hade tydligen bytt ut vissa bestick mot såna här el-bestick i syfte att skrämma upp vissa gäster. De hade hängt låtsassoindlar i damtoaletten och någon stackars kvinna hade en plasorm under sin stol, något hon skrämdes skiten av. När vi skulle säga hejdå till brudparet så tog brudgummen på sig en plasthand så när man skakade hand med honom så låtsnade handen i syfte att vi gäster skulle bli rädda.

    Inget av detta uppskattades av någon gäst.

    Mycket märkligt bröllop. Vad tror ni syftet var med dessa konstiga bus?

  • Svar på tråden Konstigaste bröllopet någonsin
  • Anonym (Konstigt)

    Pruttkuddar skulle det stå...inte pruttnissse

  • Anonym (Visa snoppe)

    Min kompis bröllop. Där brudparet lät sin då 4 åriga son stå på stolen under middagen med nerdragna byxor och pekade på gästerna med snoppen. "Men han är bara ett barn" var deras förklaring på detta beteende. Jag och alla andra gäster tyckte dock det beteendet var väldigt opassande och att föräldrarna skulle stoppat pojken från start.

  • Fjäril kär

    Det bröllop en väninna hade där polare till brudgummen som överraskning hade hyrt in gogodansare till middagen.. Det uppskattade inte gästerna...

  • Anonym (Konstigt)
    Fjäril kär skrev 2016-02-02 13:32:52 följande:

    Det bröllop en väninna hade där polare till brudgummen som överraskning hade hyrt in gogodansare till middagen.. Det uppskattade inte gästerna...


    Fan vad olämpligt. Jag undrar verkligen hur vissa människor tänker ibland. Helt stört.
  • nnnnnnnn

    Inte så konstiga som ni andra varit med om, men ett bröllop blev bruden sjuk och åkte hem... Tråkigt.

  • Anonym (Konstigt)
    nnnnnnnn skrev 2016-02-02 13:50:03 följande:

    Inte så konstiga som ni andra varit med om, men ett bröllop blev bruden sjuk och åkte hem... Tråkigt.


    Hahaha. Förlåt. Men var bruden en tönt? Eller en sån här brud som gillar natur och naturvetenskap, kossor osv osv. En tjej som brukar ha ryggsäck, galonbyxor osv.? Känns som att det enbart är såna brudar som är kapabla att gå hem om de är förkylda. "Nä nu ska jag hem och sova för jag är förkyld"
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Konstigt) skrev 2016-02-02 13:53:09 följande:

    Hahaha. Förlåt. Men var bruden en tönt? Eller en sån här brud som gillar natur och naturvetenskap, kossor osv osv. En tjej som brukar ha ryggsäck, galonbyxor osv.? Känns som att det enbart är såna brudar som är kapabla att gå hem om de är förkylda. "Nä nu ska jag hem och sova för jag är förkyld"


    Det framgick ju dock inte om det bara var en liten förkylning eller något värre..
  • Anonym (Haha!)

    Tror inte för en sekund att det där har hänt, men tack för ett gott skratt!

  • nnnnnnnn
    Anonym (Konstigt) skrev 2016-02-02 13:53:09 följande:
    Hahaha. Förlåt. Men var bruden en tönt? Eller en sån här brud som gillar natur och naturvetenskap, kossor osv osv. En tjej som brukar ha ryggsäck, galonbyxor osv.? Känns som att det enbart är såna brudar som är kapabla att gå hem om de är förkylda. "Nä nu ska jag hem och sova för jag är förkyld"
    Nej, hon fick bara migrän akut. Sådan som man blir helt däckad av och spyr mm.
    Och det var före maten, så det var innan hon druckit någon alkohol alls, så behöver ingen spekulera i det heller.
    Hon kom tillbaka efter några timmar, då hon tagit tabletter och sovit ett tag. Givetvis ville hon vara med på festen!
    Men vad göra när man inte kan se ordentligt och spyr av smärta?
  • Semesterfamiljen
    nnnnnnnn skrev 2016-02-02 14:23:37 följande:

    Nej, hon fick bara migrän akut. Sådan som man blir helt däckad av och spyr mm.

    Och det var före maten, så det var innan hon druckit någon alkohol alls, så behöver ingen spekulera i det heller.

    Hon kom tillbaka efter några timmar, då hon tagit tabletter och sovit ett tag. Givetvis ville hon vara med på festen!

    Men vad göra när man inte kan se ordentligt och spyr av smärta?


    Stackars, stackars brud. Vad tråkigt att bli så dålig på sitt eget bröllop.

    Det underligaste bröllopet jag har varit på var när toastmastern meddelade oss gäster att när hon ringde i sin lilla klocka skulle vi alla skratta så mycket vi orkade. Oavsett om det var något roligt eller inte. Till slut skrattade folk åt henne istället då hon var riktigt seriös på att "göra ett bröllop med mycket skratt" för brudparet.
Svar på tråden Konstigaste bröllopet någonsin