• Mammatilltindra

Twist and shake flaska...Recensioner från er som använder denna tack!:)

Har som sagt tittat på twist and shake flaskorna och jag undrar om dom är bra? Lätt att diska o ta med?

Just nu kör jag Dr. Brown, det fungerar bra men jag tänkte sen då dottern blir lite större kanske man inte orkar handskas med alla delar hela tiden så har ni något tips på en annan "lätt" flaska att använda senare?

• Svar på tråden Twist and shake flaska...Recensioner från er som använder denna tack!:)
  • Mammatillelise

Vi använder MAM. Dom är jättebra. Har testat twist shake till vår 6 månaders men tycker dom rinner för fort och hon hinner inte med att svälja. Tror säkert dom är bra till välling om ca två månader men just nu Är det somsagt MAM som gäller :)

• Mammatilltindra
    Mammatillelise skrev 2016-02-02 22:45:35 följande:

Vi använder MAM. Dom är jättebra. Har testat twist shake till vår 6 månaders men tycker dom rinner för fort och hon hinner inte med att svälja. Tror säkert dom är bra till välling om ca två månader men just nu Är det somsagt MAM som gäller :)

Tack för att du dela med dig. :) Jag gillar också MAM flaskorna jätte mycket men min dotter sväljer mycket luft med dom :( det rakt bubblar ur dinappen då jag tar ut den. Så synd, för dom har fina flaskor och lätt att diska och he i pulver med.
Svar på tråden Twist and shake flaska...Recensioner från er som använder denna tack!:)