Anonym (Marias Mamma) skrev 2016-02-11 12:05:19 följande:
Om du hade varit intresserad av att inte diskutera med Brumma, hade du inte bemött hennes inlägg eller gjort tumme ned på dom hela tiden. Hade du i stället bara ignorerat hennes inlägg hade du visat att du inte vill diskutera med henne.
Nu svarar du henne hela tiden, det utan att faktiskt svara på det hon säger och ge tummen ner på varje inlägg hon skriver. Vilket i sig bara betyder att du inte alls är ointresserad utav det Brumma säger. Utan du vill bara provocera henne och andra.
Du uppvisar nu enbart ett omoget beteende, ungefär som en fjantig fjortis.
Jag tror att Du egentligen inte vill ge sken av att vara en fjantig omogen fjortis utan Du vill nog vara en mogen, vuxen person eller hur?
Det som är att när jag citerar en skribent i tråden som är av samma åsikt som mig är Brumma där direkt och startar en off topic diskussion i tråden med mig.
Jag har försökt att bara ignorera det vilket har lett till att Brumma har blivit ännu mer envis med att "försöka få mig att begripa utifrån ett sätt som Brumma anser är rätt"
Jag är egentligen ingen omogen fjortis utan jag vill bara att hon ska lämna mig i fred i tråden så att jag kan fortsätta att diskutera med övriga i tråden.