BIM Mars 2016
Hej! Hoppar in här :) fick min mens idag... På BIM+3, inte så sen, men den är alltid så punktlig så jag hoppades ju förstås in i det längsta! :'(
Äl ca 21/2 och BIM 5/3..
Håller tummarna för att denna månad blir vår månad!!
Hej! Hoppar in här :) fick min mens idag... På BIM+3, inte så sen, men den är alltid så punktlig så jag hoppades ju förstås in i det längsta! :'(
Äl ca 21/2 och BIM 5/3..
Håller tummarna för att denna månad blir vår månad!!
Vad jobbigt eg90 när cykeln är så lång.. Jag är ganska bortskämd med 27-28-29 dagars, så den är sällan längre än som den var nu, även om det bara handlade om ngra dagar så fanns en gnutta hopp där innerst inne!
Jag har hört talas om bidrottningsgelé, men har aldrig använt det själv, hur fungerar det??Hört talas om bisolvon metoden också.. Kanske ska prova något av dem denna månad! :)
Idag fick jag äntligen första mensen igen efter ett utomkvedshavandeskap... Längtar tills jag kan börja testa med ältesten...
Har BIM den 4 mars !
Vi har försökt till och från sedan maj ifjol, med paus av tråkiga händelser.. Trodde också att det skulle gå på typ andra eller tredje försöket!! Men icke!!! Det är en evig berg och dalbana detta! Väntan på äl, ältest, väntan på BIM, tyda symtom till tusen, försök igen å om igen! Men det är ju vanligt med upp till ett år vad jag förstått. Ja, men visst blir man ledsen när tant röd tittar fram envist varje månad! Men jag tröstar mig med att jag har en jämn cykel, då det är många som har mkt ojämn eller lång cykel..
Håller tummar å tår att mars blir vår månad!! :)