BIM Mars 2016
BIM-lista
mkess 1/3
mininiss 2/3
vanjastina 3/3
Fia88 3/3
Crazy catlady 4/3
soffis87 4/3
soofa 4/3
Maddex 5/3
Loncelot 7/3
livias 8/3
Milli_1 8/3
eg90 typ 9/3
BIM-lista
mkess 1/3
mininiss 2/3
vanjastina 3/3
Fia88 3/3
Crazy catlady 4/3
soffis87 4/3
soofa 4/3
Maddex 5/3
Loncelot 7/3
livias 8/3
Milli_1 8/3
eg90 typ 9/3
Mensen kom idag f första gång efter MA i början på jan i v10.
Hoppas på bim i början av mars 8/3. Ska försöka tänka positivt har nästan hamnat i min ätstörning igen och det beteendet men hoppas kunna stävja det genom denna tråden. Gick alltså gravidlycklig hela julledigheten och så fick jag missfall lagom till jobbet körde igång igen. Jag kommer att följa min puls genom min Fitbit för att ha koll på ägglossning, funkar f mig bättre än temp.
Vilka äl test rekommenderas? Är cb digital bäst? Eller är det pengar i sjön? Tänk ta test samtidigt som jag följer min pulskurva.
Jag har Clearblues fertilitetsmonitorn dyr men för oss är den en skänk från ovan helt underbar!
Vi körde oxå på nu efter Ma i januari men det tog sig inte. Är kroppen redo och du det oxå så kör på!
Jag har hört flera som kört på direkt efter MF och gått igenom hela och bra graviditeter. :)
hur många av er äter folsyra och tar ni ytterligare tillskott?
Både jag och min man äter folsyra, vi äter relativt bra kost så hoppas vi får i oss det vi behöver
Man läser så mycket om vad som kan förbättra chanserna att till slut blir man knäpp
Ok nu har jag försökt byta ämne i tråden typ 5 gånger.
Kan vi försöka hålla en schysst ton i denna tråd, OK?
SamsonS: välkommen!
Har haft äl känningar i två dagar nu. Sexat på så tar det sig så gör det väl det
jag har ju följt min pulskurva och jämför jag mönster över min cykel bakåt så är äl imorgon
haft ont över äggstockarna och igår hade jag huvudvärk. Det fick jag förra gången jag var gravid i V4-6 så hoppas nästan den kommer tillbaka om en vecka
Jag klarar inte av och ta äl-tester, blir testoman ha ha. Har laddat upp med 20st graviditetstester så blir väl testoman nästa vecka.
Nä men jag är ju på cykeldag 18. Då kan jag väl inte se att jag är gravid redan? :P