BIM Mars 2016
Hoppar in här med Bim ca 7mars...kör med Clearblues fertilitetsmonitorn så vet iallafall när jag har äl så det känns ju iallafall tryckt, 2:a månaden med monitorn så håller tummarna det tar sig denna månad...
Hoppar in här med Bim ca 7mars...kör med Clearblues fertilitetsmonitorn så vet iallafall när jag har äl så det känns ju iallafall tryckt, 2:a månaden med monitorn så håller tummarna det tar sig denna månad...
Äsch, jag kan inte låta bli att hoppa in i denna tråd :) Bim den 4:e mars, tredje försöket med första barnet.
Egentligen vill inte sambon försöka aktivt kommande månader då han hellre vill ha ett barn som fyller år i början på året/vårkanten. Så jag struntar i äl-tester och så ligger vi när vi känner för det, och blir det så blir det!
Fast då jag tempar så kommer jag såklart ändå ha lite koll, och på ett snyggt sätt bjuda in till sex på röda, fertila dagar hoppas på att mars blir en bra månad för många här!
Menade på om dom inte är sugna på sex just dom dagarna
Bim 10/3. Testar med bisolvon och bidrottninggele denna cykeln.
Haha ja...låter skitskumt jag vet...men hört att det kan hjälpa...sök på bisolvonmetoden
Fast man tar det bara fram till ägglossning.
Du behöver inte låta så nedlåtande, alla hittar på så mycket olika "metoder" så låt dom göra som dom vill... :(
Jag flikade bara in med vad jag hört. Jag har aldrig tagit det och vet inte säkert varför man tar det ens, tror det är för att tunna ut slemhinnan (hur man nu skulle veta att man har "för tjock" eftersom man vill ha tjock slemhinna!?!)...
Sen kan man ju tolka en text på många olika sett..
Jag har läst om flera som använt Bisolvon och blivit gravida. Sen vet man ju inte om det är tack vare Bisolvon eller om de hade blivit gravida ändå. :) Tycker också det är upp till var och en hur man vill göra, men det är ju bra att man vet om eventuella risker.
Nu känner jag mig väldigt diplomatisk. ;)
Vilka äl test rekommenderas? Är cb digital bäst? Eller är det pengar i sjön? Tänk ta test samtidigt som jag följer min pulskurva.