BIM Mars 2016
Bim 10/3. Testar med bisolvon och bidrottninggele denna cykeln.
Bim 10/3. Testar med bisolvon och bidrottninggele denna cykeln.
Hostmedicin?
Står även om man planerar att bli gravid ska man rådfråga läkare, förlåt men vilket hokus pokus.. Hade det fungerat och varit bra för kroppen så hade ett företag skrivit "Öka chanserna att bli gravid" istället för bisolvon...
Men självklart gör ni som ni vill...
Gör du det, själv hade ja aldrig äventyrat med något som kan ge kankse defekter på framtida barn, fatta va dåligt samvete man skulle få om det skulle visa sig bli något fel, skrämmande tanke..
Har ömma och kliande bröstvårtor men tror det beror på att jag hade äl i torsdags, det var då det började. Käkat bidrottninggele denna månaden och hoppas det kan ha gett ngn effekt :)
Bim -5 nu. Haft ömma bröstvårtor ända sen äl. Haft det förut nångång men hör inte till vanligheten hos mig. Nu börjar de kännas mindre men de har kliat otroligt mkt. Och så har jag pms. Sur o grinig för minsta lilla och irriterad på alla typ. Får smärta i magen om jag reser mig upp hastigt..men det har jag oxå känt av i tidigare cykler så är inget konstigt det heller. Tror inte jag är gravid...börjar tappa hoppet över huvud taget faktiskt :(