• soofa

BIM Mars 2016

Jag hoppar in här med (vissa av er känner jag igen sedan innan). Min mens kickade igång i dag, innan dess spottings i två dagar. Nu har jag beställt hem en ny omgång äl-tester och ett glidmedel som ska vara främjande för spermierna så nu hoppas vi på mars! Lycka till alla! 

• soofa

Missade visst, bim den 4 mars. Första barnet, 10:onde försöket. 

• soofa

Jag har också beställt en sådan tub till nästa försök, hoppas det gör susen för oss! :)

mininiss skrev 2016-02-07 19:44:47 följande:

Hej hoppar också in här efter ett mf januari inte världens bästa sätt och börja nyåret på men ja har huvudet högt ändå och kämpar tills jag får den där + igen :) mitt bim 2/3

en väninna  till mig hade kämpat i nästa 2 år och blev gravid på andra försöket när hon hade provat ett glidmedel som hon hade blivit tipsat om och nu tipsa hon mig tänkte kolla om någon av er har provat den sasmar conceive plus

• soofa
    BIM-lista
    mkess 1/3
    mininiss 2/3
    vanjastina 3/3
    Fia88 3/3 
    Crazy catlady 4/3
    soffis87 4/3
    soofa 4/3
    Maddex 5/3
    Loncelot 7/3
    livias 8/3
    eg90 typ 9/3
  • soofa

Nu hoppas jag att det är mensens sista dag för den här gången. Till helgen tänkte jag börja ligga. Skrattande Borde väl vara några som närmar sig äl nu? 

• soofa

Ja, det gör jag. Du med? Jag brukar få ganska starka utslag på dem mer eller mindre hela månaden men positiva omkring cd 11-12. När är din äl beräknad?

livias skrev 2016-02-10 19:25:49 följande:

Samma här! Äntligen sista dagen på den här trista mensen. Kör du med äl test?:) Jag ska kolla fram emot nästa helg så man inte missar den

• soofa

Jag har läst om flera som använt Bisolvon och blivit gravida. Sen vet man ju inte om det är tack vare Bisolvon eller om de hade blivit gravida ändå. :) Tycker också det är upp till var och en hur man vill göra, men det är ju bra att man vet om eventuella risker.

Nu känner jag mig väldigt diplomatisk. ;)

• soofa

Jag har hört flera som kört på direkt efter MF och gått igenom hela och bra graviditeter. :)

vanjastina skrev 2016-02-11 16:33:17 följande:

Jag var hos gyn idag, läkaren var otroligt snäll och undersökte mig noga. Först sa hon att man ska vänta en mens efter MF innan man försöker igen för att ev rester ska "spolas ut". När hon gjorde VUL såg allt "fint ut", bra slemhinna, fina äggstockar, inga rester osv.. Trodde att det bara var att köra på direkt efter MF? Vad har ni hört? Jag har ju ingen lust att vänta egentligen, men det kanske är större risk för MF igen om man inte väntar..

• soofa

Klart det ska vara en bra ton i den här tråden, stöttande och uppmuntrande! <3

Milli_1 skrev 2016-02-13 09:57:12 följande:

Ok nu har jag försökt byta ämne i tråden typ 5 gånger.

Kan vi försöka hålla en schysst ton i denna tråd, OK?

• soofa

Jag har BIM den 4 mars men har spottings sedan i går och låg temp så jag kastar in handduken ännu en gång (typ inget försök den här gången iof). Nästa bim är den 31 mars/1 april så jag hänger kvar i tråden. Glad

• soofa

När har du testat positivt när du varit gravid innan?

naawnoue skrev 2016-03-28 16:45:40 följande:

hoppas för guds skull att jag får positivt den här månaden :P ingen mens än. och som sagt. hur tydliga symptom som helst. dock bara inte på stickan. hoppas på att jag är en senhormonare bara =)

• soofa

Oj! :) Men då är det ju mycket möjligt att du bara är en låghormonare. Jag håller tummarna!

naawnoue skrev 2016-03-28 17:25:31 följande:

Vecka 12 & vecka 8.... :p aldrig vetat om en graviditet såhär tidigt :(

Svar på tråden BIM Mars 2016