BIM Mars 2016
Hej allihopa :).
Jag har BIM ca den 10 mars om mitt "system" äntligen har återhämtat sig från uttag av P-stav ;).
Hej allihopa :).
Jag har BIM ca den 10 mars om mitt "system" äntligen har återhämtat sig från uttag av P-stav ;).
Då har vi BIM samma dag:)
fick reda på enligt Natural cycles att jag har ägglossning nästa söndag . Killen är borta på kurs fredag-sön. HUR TYPISKT. Får chansa med ligg torsdag och söndag... Hoppas det inte blir försent..
Ja håller verkligen tummarna att de kan ta sig denna månaden!!!!!
Tog ut P-staven i slutet av oktober förra året, har haft mens 3 gånger sen dess, första mensen fick jag efter 3 veckor ock 2 dagar efter uttaget sen fick jag nästa mens 6 veckor ock 2 dagar senare ock nu den senaste fick jag efter 5 veckor ock 6 dagar. Någon som sån konstig mens efter uttag av P-stav eller av annat hormon-medel?
Hoppas verkligen att min mens är ordentlig nu ock nere på 28 dagar :)
Hej allihopa :)
Är det normalt att ha lite mer än 6 veckor mellan två menscyklar? Eller borde jag kontakta min barnmorska?? Jag tog ut min p-stav i slutet av oktober om det har något med saken att göra? :P
Jag har på söndag om jag äntligen har normal cykel, jag känner molvärk, hade det även mån-ons förra veckan. Känner även lite obehag när jag ligger på magen.
Ni som har bim nästa vecka, känner ni nånting än? :)
Ingen mens i sikte, har molvärk även när jag ligger på magen, extremt trött. Tog test i fredags som var negativt, ska jag ta ett till? Haft P-stav innan ock legat på max 6 veckor mellan mensen, förra mensen kom för 4 veckor sen idag