• Lizzie09

BIM Mars 2016

Hoppar gärna in här! Har försökt att bli gravid sedan augusti-14, blev gravid i april förra året men fick missfall i juni -15. Den här månaden kör vi första försöket med insemination, mycket spännande! Har äl imorgon men blev insemination idag då min läkare inte jobbar imorgon, så nu håller vi tummarna stenhårt! BIM 4/3

• Lizzie09
    Mintra skrev 2016-02-18 20:14:43 följande:
    Tråkigt och höra om ert missfall . Håller verkligen tummar och tår att det tar för er :)

Då har vi den samma BIM :) Lycka till!
    Tack! Kul, håller tummarna för er också! :) Hur länge har ni försökt?
  • Lizzie09

Får flytta tillbaka BIM en dag, så den blir 3/3 istället :) Fick positivt äl-test igår och trodde äl skulle ske idag, men den skedde visst redan igår då min temp steg mycket i morse. Himla tur att det blev insemination igår! :)

• Lizzie09
    Fian88 skrev 2016-02-26 08:35:33 följande:

Känner mig verkligen lugnare än någonsin den här gången, vet inte riktigt varför men har kanske gett upp lite? Vet inte faktiskt! Äl+8 idag och får se om jag testar på söndag eller måndag. Eller så kanske jag väntar till bim för en gångs skull, det hade vatt nått haha;)

Känner mig precis likadan som du denna månad! Är på äl+8 också och känner mig inte ens sugen på att testa (vilket jag jämt är annars). Du har inte tagit något test ännu?
Svar på tråden BIM Mars 2016