• SamsonS

BIM Mars 2016

Kan man haka på här? :)

Är fortfarande kvar lite i februari tråden,hade bim 10/2 men fortfarande varken mens eller plus. Igår började jag få äl känningar igen och idag blev det en stegring på äl testet. Inte positivt än, men en klar stegring iaf. Så kroppen jag har väl hoppat över en äl. Har normalt sett en cykel på 28-34 dagar, så skulle vara på cd 44 idag. Så nu håller jag tummarna för att jag får en rejäl äl istället :)

• SamsonS

Min kropp har ju hoppat en hel cykel. Nu har jag istället äl i dagarna och jag får stegring på testerna, dock inte riktigt positivt än. Har massa äl flytningar och haft molvärk i ryggen ett par dagar, som jag brukar vid äl.
    Började med rosenrot förra cykeln, men då hade jag ju ingen äl alls. Nu däremot, har jag så sjukt ont runt äggstockarna/ledarna. Kan knappt stå och gå upprätt, gör ont varje gång man sätter sig ner. Ni som kört/kör med rosenrot, har ni märkt stor skillnad på er äl? Brukar aldrig ha såhär ont och inte såhär mycket flytningar heller....

• SamsonS
    Milli_1 skrev 2016-02-28 19:04:19 följande:

Någon som fortfarande har molvärk? Jag började få det igen ikväll. CD19...

Har det till och från nästan varje dag, plus ömma bröstvårtor, också på cd 19 idag...
  • SamsonS

Äl +9 idag. Får alltid ömma bröstvårtor vid äl, men de brukar gå över ganska snabbt. Men denna gången har det hållt i sig och gör lite ondare än vid äl. Idag på jobbet fick jag även känslan som vid lågt blodsocker, lite skakig och illamående, trots att jag ätit en rejäl frukost. Brukar aldrig vara känslig så annars utan kan lätt skippa frukosten helt utan problem. Någon annan runt samma dagar med symtom? :)

• SamsonS

Om man inte kissar på 4 timmar och inte dricker en massa, är det likvärdigt med morgonurin då? :)

• SamsonS

Då verkar det som att mensen är på gång. Spottings idag, egentligen bim på måndag. Blir bara med och mer besviken för varje gång och denna gången var första gången som jag verkligen känt mig gravid, så extra tungt...så nu lämnar jag er, lycka till och hoppas att här blir många plus i tråden :)

• SamsonS

Trodde ju att min mens började så smått igår. Brukar alltid börja med lite rosa flytningar som övergår till färskt blod och ordentlig värk efter ett par timmar. Den borde alltså vara igång nu. Men ännu har den inte kommit och har idag endast en gång haft slemmiga, genomskinliga flytningar med några enstaka blodstrimmor i (sorry för den infon). Har aldrig någonsin haft så innan. Tog nyss ett test, tycker mig se något väldigt väldigt svagt, så med risk för att bli helt dumförklarad tänkte jag semin någon mer ser :P

• SamsonS
    MittNyaJag skrev 2016-03-05 14:20:21 följande:
    ser tyvärr inget :( brukar dock vara svårt att få med på bild. hoppas ändå att dte är ett plus :)
    Okej, ja det syns bättre i verkligheten. Dottern på 4,5 såg det faktiskt också. Det blir ett nytt imorgonbitti och bara hålla tummarna för att ingen mens dyker upp, trots att det hela tiden känns som att den är på gång.
    Brösten ömmar till och från och har som en klump i halsen hela tiden, åh, hoppas hoppas! Detta är försök nr 8 så jade blivit sååå lycklig!!!!
  • SamsonS

Någon som har fått en genombrottsblödning någon gång? Tog ju ett test igår som jag tyckte mig se ett väldigt svagt streck på. Igår började jag blöda lite och hade lite mensvärk, men som försvann lite till och från. Blödde väldigt lite jämfört mot vanlig mens men trodde ändå att det var mens. Idag på morgonen hade jag knappt blött och det som kom var genomskinligt och slemmigt med blod i. Som äl flytning fast blodigt. Tog även ett test som jag tycker är liiite liiite starkare än igår. Känner lite molande och ilande värk på ena sidan i magen. Tor ni det finns någon chans?

Svar på tråden BIM Mars 2016