Smultrontjejen skrev 2016-02-07 21:42:57 följande:
Jag vet inte när jag har BIM i och med att jag ska blöda ut imorgon. Så jag har tänk att vi börjar försöka när jag slutat blöda, vilket kan ta allt från 1-4 veckor så hoppas BIM blir Nån gång 21-31 mars. Men om bebisen blir till 2/4 så blir det en perfekt julklapp (alltid sagt att föda på julafton vore så trist men nu så önskar jag över allt annat att få en bebis på julafton)
Har i alla fall beställt ett gäng ÄL tester så man har nån chans att få ordning på planeringen igen. (Inte för att jag fick det där med ÄL testerna att funka sist, då gick jag på värk och flytningar)
Bebis ska det i alla fall bli nån gång i framtiden <3
Jag lider med dig <3 :( mf va de värsta jag gick igenom blev sjukskriven från jobbet i en månad för jag bröt ihop men allt har en mening i livet håller mina tummar för dig hoppas du får den finaste present till jul <3
de min riktiga mens nu i februari så ja längtar få börja med äl testerna så fort mensen är slut :)
soofa skrev 2016-02-07 22:12:05 följande:
Jag har också beställt en sådan tub till nästa försök, hoppas det gör susen för oss! :)
åhh hoppas hoppas roligt att höra de fler som ska använda den tuben :) vill mensen ska ta slut så ja kan börja med äl testerna och använda tuben <3