• Shantina

BIM Mars 2016

Hej! Får jag hoppa in här? Jag och sambon försöker inte bli gravida men vi slarvade med skydd vid ett tillfälle (ett barn är välkommet) och sen dess har jag blivit helt fixerad vid tanken på att kunna bli gravid. Känner igen mig själv från förra gången vi försökte ????.

Två dagar efter vårt slarv fick jag äggviteflytningar som varade i två dagar. Det borde kunna varit då jag hade ägglossning. En vecka senare fick jag en brunröd flytning som jag nu hoppas var en nidblödning kanske? ????Nu har jag ju inte 100 koll på nåt eftersom detta är planerat men jag tror att jag har bim idag, imorgon eller 1/3. Har nu haft mensvärk i två dagar utan mens. Brukar inte ha det men det kan ju så klart vara mens på gång ändå. Har börjat tempa också och hoppas basaltemperaturen är samma som förra gången ????. Den har isf inte sjunkit än iaf.

Jaja, långt inlägg. Lycka till alla som försöker få plus!

• Shantina

När brukar er temp sjunka vid bim? Och hur mycket? Jag har legat på 36.8 sen då jag tror jag hade äl och imorse var tempen 36.6. Mens på g eller finns det fortfarande en chans? Borde ha bim typ nu så det känns ju lite misstänkt mens. Kommer bli så besviken isf trots att vi inte försökt bli gravida. Har haft en jättestark känsla av att jag är gravid men så kan det ju vara när man gärna vill vara gravid :(

Svar på tråden BIM Mars 2016