BIM Mars 2016
Hej,
Jag är gärna med på BIM 3/3 :)
Hej,
Jag är gärna med på BIM 3/3 :)
Nu börjar det bli spännande - hoppas på flera plus här!!
Jag är på ÄL+9 idag. Säker på ÄL eftersom jag gjorde ett VUL och läkaren såg två fullmogna blåsor och sa i princip till mig att se till att åka hem till mannen..
Hade ordentlig halsbränna/uppstötningar igår. Molvärk sen en vecka, galet trött (sovit ganska lite men känner mig riktigt påverkad)och har till och från iiiilningari bröstvårtorna, som jag hade när jag var gravid.
Nyss haft ett MA så vore magi om jag är gravid igen men hoppet finns ju såklart.
Testar imorgon eller övermorgon.Borde hålla mig men har nog svårt för det...
Lycka till alla :)
Lurar ögat mig eller ser någon annan nåt med??? Taget i morse..,BIM på torsdag...
Ja skitsvårt! Jag stirrar på testet om och om igen...tiden segar sig fram till i morgon.
Får tack o lov hem barnen idag så då blir jag sysselsatt ;)
CB nu på kvällen..,vågar jag berätta för killen?!
Här är en till uppgiven. Testade ju svaaagt sön och mån morgon med CB Plus (BIM-4 &-3 ca) men i morse (BIM-1) var det helblankt på RFSUs sticka. Hade ändå en liten förhoppning.
Känner mig supertrött och har mol som antagligen är PMS.
Hoppas ni andra lyckas bättre!
Jag siktar på att köra IVF omgång 2 när mensen kommer (MA i januari i v 9 med IVF 1).
Här är en till uppgiven. Testade ju svaaagt sön och mån morgon med CB Plus (BIM-4 &-3 ca) men i morse (BIM-1) var det helblankt på RFSUs sticka. Hade ändå en liten förhoppning.
Känner mig supertrött och har mol som antagligen är PMS.
Hoppas ni andra lyckas bättre!
Jag siktar på att köra IVF omgång 2 när mensen kommer (MA i januari i v 9 med IVF 1).