• happy15

BIM Mars 2016

Hej,

Jag är gärna med på BIM 3/3 :)

• happy15

Nu börjar det bli spännande - hoppas på flera plus här!!

Jag är på ÄL+9 idag. Säker på ÄL eftersom jag gjorde ett VUL och läkaren såg två fullmogna blåsor och sa i princip till mig att se till att åka hem till mannen..

Hade ordentlig halsbränna/uppstötningar igår. Molvärk sen en vecka, galet trött (sovit ganska lite men känner mig riktigt påverkad)och har till och från iiiilningari bröstvårtorna, som jag hade när jag var gravid.

Nyss haft ett MA så vore magi om jag är gravid igen men hoppet finns ju såklart.
    Testar imorgon eller övermorgon.Borde hålla mig men har nog svårt för det...
    Lycka till alla :)

• happy15
    Nykär15 skrev 2016-02-29 07:43:25 följande:

Lurar ögat mig eller ser någon annan nåt med??? Taget i morse..,BIM på torsdag...

Tror det är positivt! Grattis!! :)

Testade själv Bim-4 igår med CB och fick svaagt plus men kan vara spök, eller?
    Samma imorse och jag ser ju att där är något när jag glor ordentigt men rätt att det är en skugga eller markering som inte är riktig...

Fler som har erfarenhet?

Förstår att det bara är att vänta lite till. Känningar i magen, supertrött och lite illamående men det kan förväxlas med PMS såklart. Var barnsligt känslig och ledsen igår. Samma där. =vill veta nu=
  • happy15
    Nykär15 skrev 2016-02-29 10:40:07 följande:
    Har du nån bild på dina test? Hade vart skoj o se!
    Tyvärr. Slängde dem och intalar mig att inte stirra ihjäl mig utan vänta lite.
    SVÅRT men jag vill ha det tydligare för att vara trygg. HUR gör man för att slappna av i all den här cirkusen egentligen? Skönt att kunna vädra och läsa om er här under tiden!
  • happy15
    Nykär15 skrev 2016-02-29 13:18:33 följande:

Ja skitsvårt! Jag stirrar på testet om och om igen...tiden segar sig fram till i morgon.

Får tack o lov hem barnen idag så då blir jag sysselsatt ;)

Tog ett på eftermiddagen nu, kunde inte hålla mig. Helt blankt neg, inget tvärstreck alls (CB Plus). Är inställd på att det var spök tidigare. Men två gånger!?

Väntar på mensen och har en liiiten strimma hopp, BIM tror jag är först tors-fre.

Tack flera av er för pepp och tankar för att distrahera sig!

• happy15
    Nykär15 skrev 2016-02-29 20:51:36 följande:

CB nu på kvällen..,vågar jag berätta för killen?!

Hurra, grattis!
  • happy15

Här är en till uppgiven. Testade ju svaaagt sön och mån morgon med CB Plus (BIM-4 &-3 ca) men i morse (BIM-1) var det helblankt på RFSUs sticka. Hade ändå en liten förhoppning.

Känner mig supertrött och har mol som antagligen är PMS.

Hoppas ni andra lyckas bättre!

Jag siktar på att köra IVF omgång 2 när mensen kommer (MA i januari i v 9 med IVF 1).

• happy15
    TheKlister1990 skrev 2016-03-02 10:44:05 följande:
    happy15 skrev 2016-03-02 09:53:49 följande:

Här är en till uppgiven. Testade ju svaaagt sön och mån morgon med CB Plus (BIM-4 &-3 ca) men i morse (BIM-1) var det helblankt på RFSUs sticka. Hade ändå en liten förhoppning.

Känner mig supertrött och har mol som antagligen är PMS.

Hoppas ni andra lyckas bättre!

Jag siktar på att köra IVF omgång 2 när mensen kommer (MA i januari i v 9 med IVF 1).

Om det är dom "vanliga" rfsu testen och INTE "testa tidigt" är dom inte lika känsliga som cb. Rfsu mäter från hcg från 50 och cb från 25 om jag minns rätt så kan vara därför det ger olika resultat.
    Tack TheKlister och Nykär, kanske kan vara så ändå..
    Räknar med neg nu men om mensen inte kommer till helgen köper jag ett nytt CB. Puh, slitsamma väntedagar!
    Kram på er
Svar på tråden BIM Mars 2016