BIM Mars 2016
Hej! Kastar mig in här också ????
Vi är på 11:e försöket och det är vårt första barn. Har inte försökt stenhårt och den senaste gången med ÄL-stickor. Då hade jag aldrig något starkt streck men däremot två dagar med svagare streck. Jag började inte med dem i rätt tid kanske :)
Jag fyller 35 i mars, har aldrig varit gravid och har haft cellförändringar, vet inte om det påverkar fertiliteten, men de togs bort för många år sen och har inte kommit tillbaka.
Har inte några speciella symtom, har ömma bröst, men det har jag haft varje gång mellan ÄL och mens tidigare. Hade molvärk någon dag men det kan jag ha haft i tarmen, har problem med magen också ;)
BIM 5/3!
Är precis som många andra superledsen varje gång det går snett och har blivit smått besatt av min kropp. Hoppas så på att få bebis även om tiden inte är riktigt rätt, har inget fast jobb och sambon och jag har väl inte det bästa förhållandet även om det blir bättre och bättre. Trots det så ser jag min chans nu! Han har också bara en pungkula som producerar spermier så jag hoppas ju innerligt att det inte är det som är problemet!