• j1990

BIM Mars 2016

Hej alla, egentligen hade jag bim 29/2 meeen är ju en dag som inte alltid finns så tänkte att om jag får va med här ändå? ;)

Jag är 2 dagar efter bim. Lite menskänningar ibland med tycker (inbillar mig?) att dom sitter längre ner. Har ont i bröstvårtorna och har större bröst. Är ingen som brukar tempa (för äl och så) men tempen ligger lite högre än min normala. Tempar nu för sist mensen kom droppa den ner direkt och mensen kom inom 1 dygn. Direkt före förra mensen kände jag inte tappen som jag tydligt att gjort kvällen innan, känner tappen nu. Har sämre hy och finnar på bröstkorgen. Sover uselt, men är trött.

Har inte gjort nåt test, vågar inte! Hellre att mensen kommer än ett till minus på Stickan :(

• j1990
    Fian88 skrev 2016-03-02 10:46:28 följande:

Har du en regelbunden cykel? Om du har det så ta ett test!!! Blev ju sjukt nyfiken här ju haha:P

Ja jag brukar ha regelbunden, + - 1 dag ibland (oftast en dag tidigare då). Förut i somras, då va jag 1 vecka sen av nån anledning.

Jag vågar ju inte :/ även om man blir besviken när mensen kommer går det ju inte ha jämföra besvikelsen när man står med det där testet, väntar och får ett minus. Därför väntar jag på mensen haha. Planen var att testa imorron om den inte har dykt upp, men känns som att jag kanske fegar ur
  • j1990
    Fian88 skrev 2016-03-02 12:01:19 följande:

Jag är tvärtom haha, ett negativt test gör mig mer förberedd, om jag avvaktar och min cykel blir längre än den förra så får jag upp förhoppningarna och så blir jag sjukt besviken när mensen kommer.

Haha jag blir sådär "åh nu är min mens sen, jag måste va gravid!" Man har ju alltid massa symptom med :p Tar ett test och blir besviken. Bättre att vänta på mensen ;) usch, vet inte om jag ska testa imorgon bitti eller inte

Väntar du på BIM?
  • j1990
    Mintra skrev 2016-03-02 19:51:26 följande:

Hej,

Jag känner precis som du ha ha .

Min BIM är antingen idag/imorgon men jag vågar inte testa heller ha ha, inväntar hellre mensen :P

Går som längst till måndag och väntar sen får man kanske testa ;)

Just för att mina bröst blir väldigt ömma exakt en vecka innan min mens så enl det så borde den komma på måndag men nu har ju brösten varit ömma sedan ÄL vilket är ovanligt. Men enl uträknat så är det idag (24 cd) eller imorgon (25 cd) som gäller...

Har inga symptom alls på att fröken röd skulle hälsa på. Ååh så spännande :)

Hoppas på ett plus för dig. Kram <3

Haha ja jag väntar också på mensen, men verkar ju inte dyka upp så har beslutsångest över om jag ska testa imorron eller inte :p åååh va jobbigt det är! Vill inte ha minus på stickan

Håller tummarna på plus för dig! :) drygt att analysera symptom och vänta
Svar på tråden BIM Mars 2016