• LyCKa55

BIM Mars 2016

Väntar också på BIM, visserligen var det inte ålanerat så vet inte om det blir fler försök på ett tag men är spänd på om jag är gravid. Vet inte exakt när jag hade ÄL. Ska ja mens den 6/3 enligt min app.

Har en del symtom fast är rädd att jag inbillar mig.

Med sonen som nu är snart 2år märkte jag inga symtom förrän i v.11 typ.

Och man kan definitivt plussa efter BIM. Är inte det nästa vanligare? Jag plussade på BIM+14 sist. Fick inte pluss förrän då:)

• LyCKa55

Jag har haft symtom sen typ 3dagar efter ägglossningen med öm livmoder,molvärk,yrsel och nu när det är typ 3dagar kvar till bim har jag ömma bröst till och från. Brukar jag aldrig ha. Dock misstänker jag att jag inbillar mig för när jag va gravid med sonen kände jag absolut ingenting! Då brukade jag däremot alltid ha bruna flytningar innan mens vilket jag inte fick. Det har jag tyvärr inte sen jag fick barn så nu kan jag inte gå efter det.

Tog ett test igår på BIM-4 som va negativt. Men sist plussade jag visserligen på BIM+14. Så jag ska nog inte testa innan

• LyCKa55

Min mens kom nu. Så jäkla trost. Har aldrig haft så mycket symtom som nu o så va det inget:(

Men pga det här "olyckan"den här gången så verkar killen ha blivit mer sugen på en bebis till så jag hoppas försöken fortsätter

Svar på tråden BIM Mars 2016