BIM Mars 2016
Nu har även jag fått gå över från februaritråden. Jäkla mens som verkar komma varje månad. BIM 6/3 och det blir fjärde försöket. Dags för ett plus!
Nu har även jag fått gå över från februaritråden. Jäkla mens som verkar komma varje månad. BIM 6/3 och det blir fjärde försöket. Dags för ett plus!
Jag hoppar in här. Vi har försökt i exakt ett år nu. Jag är 34. Den här månaden har jag köpt ett "graviditetspaket" från graviditetskollen. Se med massor av vitaminer och grejer samt äl-test. Jag hoppas att det gör susen för det kostar....
Bim typ 14/3
Idag BIM -3. Testade med testlagrets graviditetssticka imorse, negativt.
Är det någon som vet om man kan testa innan BIM med dem? Jag har aldrig använt dem tidigare. Känns inte helt kört ännu eftersom mensen inte är kommen och jag vill ju så gärna att den håller sig borta!
Jag började i natt (BIM imorgon) blöda klart "färskt" blod, inga större mängder, räcker med trosskydd. Det inte alls som en mensblödning som har lite annan struktur eller vad jag ska kalla det. Har inte känt några speciella symtom innan dess, lite tröttare kanske men det kan ju bero på annat. Någon som haft en sån här blödning och vet vad det kan handla om?