• soffis87

BIM Mars 2016

Äsch, jag kan inte låta bli att hoppa in i denna tråd :) Bim den 4:e mars, tredje försöket med första barnet.

Egentligen vill inte sambon försöka aktivt kommande månader då han hellre vill ha ett barn som fyller år i början på året/vårkanten. Så jag struntar i äl-tester och så ligger vi när vi känner för det, och blir det så blir det!

Fast då jag tempar så kommer jag såklart ändå ha lite koll, och på ett snyggt sätt bjuda in till sex på röda, fertila dagar hoppas på att mars blir en bra månad för många här!

• soffis87

Ja nu måste det ta sig! Särskilt nu när jag fick reda på att sambons bror ska bli pappa plus att det är flera vänner som är gravida eller just klämt ut en. Börjar känna pressen att jag också vill vara gravid, men vad ska man göra? Bara och ligga på nu framöver helt enkelt :)

Enligt NC appen ska jag ha äl på fredag nästa vecka, så inte så långt kvar nu. Håller verkligen alla tummar och tår att ingen behöver gå vidare från denna tråd nu (:

• soffis87

Halloj! BIM idag och ännu har ingen mens dykt upp iaf! Så jag håller tummarna nu! Tänkte köpa mig ett test sedan och testa imorgon bitti om inte mensen har kommit. Vilket test ska jag satsa på??

• soffis87

Stort tack alla!! Känns jätte overkligt! Som svar till dig: hoppasbli4 så hade jag BIM igår, så bim+1 idag. Hoppas innerligt på många fler plus i tråden!

Svar på tråden BIM Mars 2016