BIM Mars 2016
Hej!
Hoppar in här jag med =) Jag har Bim den 6/3
Hej!
Hoppar in här jag med =) Jag har Bim den 6/3
Har ni några råd för att inte tänka och leta symptom hela tiden, blir galen snart. Jag läser allt som skrivs här i tråden och läser på andra inlägg också. Bim på söndag om inte kroppen spelar ett spratt med mig. Vi försöker få plus och varje dag känns som en evig längtan.. Om man ändå kunde spola fram tiden lite. =) Jag är glad för vårs två, men en trea har vi pratat om i 4 år nu. Så när vi väl försöker så känns det helt plötsligt som att det inte går. Så börjar jag fundera på varför vi undvek att ligga på ÄL all den tiden. Att det inte är självklart att man skulle bli gravid vet jag, men när man väl har bestämt sig så vill man ju plussa så snart det bara går. Just nu känns det som att tiden står stilla!
Hur gör ni för att inte bli helt knäppa? =)
Jag har ändå 2 barn, tränar, jobbar, stort socialt liv, aktiviteter för familjen, middagar... jag försöker verkligen hålla min hjärna ockuperad med andra saker... känns som att jag misslyckats med det.
(Förlåt för långt inlägg)
Bim-4 negativt cb monitor idag =( Håller hoppet uppe ett par dagar till, men förväntar mig mens ändå innerst inne. Attans så trist det känns att det inte var vår tur nu...
Många plus i tråden =) Härligt! Tyvärr kom tant röd här... så vi kämpar vidare och hoppas att April kan ge oss ett plus.