• Hannah81

BIM Mars 2016

Jag hoppar in här. Vi har försökt i exakt ett år nu. Jag är 34. Den här månaden har jag köpt ett "graviditetspaket" från graviditetskollen. Se med massor av vitaminer och grejer samt äl-test. Jag hoppas att det gör susen för det kostar....
    Bim typ 14/3

• Hannah81

Nej.. Vi har två barn sedan tidigare. Så lyckas vi inte innan året är slut så gör vi inte... :/

• Hannah81

Är det någon mer som får kraftiga symptom vid äl? Som migrän eller illamående? Jag har det idag och såg utslag på äl-Stickan.

• Hannah81

Nu kommer jag med en dum fråga igen. Jag mäter med äl-stickor för första gången. Vi har försökt exakt ett år den här månaden, så jag tänkte försöka med andra metoder.
    Jag har en stegring på stickorna nu, så när är det bäst att ha sex? Och när är det för sent?

• Hannah81

Tack! För alla svar. Eftersom det är första gången jag mäter med äl-test så är jag osäker när det är full stegring. Som tur är har jag många hemma, så jag kan mäta flera gånger om dagen. :)

• Hannah81

Jag lade upp äl-testerna på rad och såg tydligt att jag hade äl igår. Imorse var det svagare igen. Igårnatt hade jag ont i ryggen och förstod för första gången i mitt 35åriga liv hur det kändes att ha ägglossninng. Det är så spännande!
    Vi hade sex igår. Idag mår jag skit (illamående och huvudvärk) så jag vet inte om jag orkar.... Typiskt! :/

• Hannah81

Jag ska nog försöka idag med! Jag menar... Så många chanser på en månad har man ju inte. :O

• Hannah81
    Sajocawa skrev 2016-02-29 18:53:05 följande:
    Fast hon skrev att hon hade känt av att ägglossning redan varit :)
    Ja! Det är sant! Men är det inte 12-48h efter det? Åh... Vad krångligt
  • Hannah81

Mm precis! Strecken var lika starka igår. Under natten hade jag ont i nedre delen av ryggen.

• Hannah81

Det är spännande tycker jag! Tack för att ni diskuterar med mig. <3

Jag förstår inte att jag inte kört mer äl-tester innan!

Svar på tråden BIM Mars 2016