• Matl

BIM Mars 2016

Hoppar in här jag med.. Har mens nu efter första "riktiga" försöket efter att ha slutat med ppiller i december. Så nu blir det vårat andra försök..
    Har BIM 13-14 Mars. Och detta blir mitt tredje barn isåfall

• Matl

Nykär15: jag ser oxå något på bilden! Vågar nog säga grattis Gud så roligt...är inte alls avis

Kroa: ser något på ditt oxå..tror det är positivt faktiskt grattis!

Åhhh jag blir avis...väntan känns så lång för mig nu....vill oxå plussa!! Hihi

• Matl
    Stardust2016 skrev 2016-03-02 23:32:32 följande:

Plussade igårkväll! Såg inget alls på RFSU testa ofta men svagt på clearblue plus testa tidigt. Gick runt i chock ett tag innan jag tog mig iväg och köpte ett digital för att ta imorse. Kunde självklart inte hålla mig utan testade även det igårkväll. Gravid 1-2 veckor.

Heeelt galet. Imorse syntes det även svagt på RFSU-test..

Grattis!!! När har/hade du bim?
  • Matl
    hoppasbli4 skrev 2016-03-05 08:20:20 följande:

Det verkar som att foglossningen och den konstiga "mensvärken" var tecken på graviditet trots allt :D

Stort grattis! När har/hade du bim?
  • Matl

Grattis till er som plussat!!

Jag har otroligt ont i ENA bröstet speciellt vid och på bröstvårtan på höger sida....vänstra är oxå lite öm men inte alls lika mycket. Hmmm nån mer som haft nå liknande?? Blir nästan lite orolig att det är nått annat fel typ cancer eller nått.... :-P

Annars är jag sjukt trött, orkeslös och känner mig nästan sjuk till och från fast jag inte är det..

Har bim om ca 6-7 dagar.

• Matl
    Lilla Luna skrev 2016-03-07 12:10:52 följande:

Det var det enda jag hade som symptom innan jag plussade. Just på höger sida också. Lycka till!

Jasså?? Hur långt innan bim hade du så? Och när plussade du? Hoppas att det är samma för mig då hehe
  • Matl
    eg90 skrev 2016-03-07 15:58:07 följande:

Har också sådär. 

Öm i båda brösten men i det högre så är det utmed sidan också :O

Jasså...ja så knepigt..aldrig haft såhär förut när mensen ska komma. :-P Är verkligen jätteöm på högra..kan knappt ta på det..medans vänstra är knappt öm alls. När har du bim?
  • Matl
    Korvstroganoff skrev 2016-03-08 12:35:25 följande:

Är det någon som har koll på när kroppen börjar producera hcg om en är gravid? Har ju inte bim förrän om typ 2 veckor, när skulle ni börja testa? Om ni inte skulle orka vänta till bim alltså! :)

Undrar samma jag med Jag har BIM på söndag.. vill också testa lite före men vet inte när riktigt...
  • Matl
    Hannah81 skrev 2016-03-08 12:55:25 följande:
    Jag med... Den här väntan är olidlig.
    Verkligen! Vad har du för symptom? När ska du testa?
Svar på tråden BIM Mars 2016