BIM Mars 2016
Hej! Hoppar gärna in här om det är ok :)
Blev oplanerat gravid i november men fick mf i januari. Nu ska vi försöka få ett syskon till dottern så detta blir vårat första riktiga försök. Fick min mens igår så bim är 24 mars :)
Hej! Hoppar gärna in här om det är ok :)
Blev oplanerat gravid i november men fick mf i januari. Nu ska vi försöka få ett syskon till dottern så detta blir vårat första riktiga försök. Fick min mens igår så bim är 24 mars :)
Beklagar missfallet. Fick själv ma i början av januari. Blev gravid i slutet av nov.
Själv har jag molvärk och en ilande känsla. Misstänker att kroppen signalerar mer efter ma.
En bättre bild kanske.. Äl+9-10
Är det här positivt ägglossningstest? Det övre är från igår och det undre idag :)

Svårt att säga... Nedersta är väl på gränsen... Så där brukade mina se ut, dock negativt med CB. Tröttnade på att tyda så började men digitalt istället, klart värt pengarna tycker jag! Tablett senare ikväll eller imorgon så får du se om det ökat mer:(
Menade såklart ta ett och inte tablett...... Nedra iPad haha!
Suuuupersvagt men jag ser något! Det var helt blankt i förrgår :)
Nu måste jag fråga er, fick glad gubbe på cb den 9/10 sen blev testen svaga negativa och idag fick jag av ren impuls för mig att ta ett äl test, då har det stegrat igen dock inte pos. Hade hållt mig ca. 1h bara.. reagerar äl testen så tidigt på mens?

En till bild