BIM Mars 2016
Jaha... Får man vara med här? Mensen två dagar sen denna gången, fast en har koll på äl genom tempningen osv.. :/ nya tag i mars.. BIM 9/3..
Jaha... Får man vara med här? Mensen två dagar sen denna gången, fast en har koll på äl genom tempningen osv.. :/ nya tag i mars.. BIM 9/3..
Hej! Ni kan ta bort mig från BIM listan, har äl imorn men har blivit så besviken att det inte tagit sig innan så denna månaden har vi bara kört avbrutet :/ så väntar bara in mensen i mars för att börja försöka sen igen! Lycka till alla :)
Väntar också på BIM, visserligen var det inte ålanerat så vet inte om det blir fler försök på ett tag men är spänd på om jag är gravid. Vet inte exakt när jag hade ÄL. Ska ja mens den 6/3 enligt min app.
Har en del symtom fast är rädd att jag inbillar mig.
Med sonen som nu är snart 2år märkte jag inga symtom förrän i v.11 typ.
Och man kan definitivt plussa efter BIM. Är inte det nästa vanligare? Jag plussade på BIM+14 sist. Fick inte pluss förrän då:)
Hoppar in här, fick ett tidigt MF i 4+3 ... Noll koll på när äl kan tänkas komma eller bim för den delen heller.
Tacksam att vi kunde bli gravida och att det ändå gick rätt så fort (försökt sedan oktober).
Hört att många får ett snabbt plus efter MF så hoppas på det.
Undra om man vågar lita på detta eller om det är cb spök :/

Det nedre testet är det jag tog i förrgår (predictor early), de två övre tog jag imorse; först cb där jag kunde ana något svagt, tog då ett rfsu och kan ana därmed.. Vad tusan ska man tro?? Spök på alla??

Vill inte bara neg men hör är mina spök...
Nån som ser här?

Ser ut som ett streck till, har du möjlighet att ta en bild i bättre ljus??
Ser inget här tyvärr, ser du i verkligheten? :/