Inlägg från: björkis123 |Visa alla inlägg
  • björkis123

BIM Mars 2016

Hoppar gärna in här :) vårt andra försök, BIM 10/3.

• björkis123

Bim imorgon, blir ju nervös. Har haft lite molvärk sen äl+10. Är kissnödig om vart annat och Om jag sitter framåtlutad känner jag mig kissnödig trots att jag nyss varit på toa. Man kan ju spekulera och fundera hur mkt som helst, tror fasen jag måste våga mig på att ta ett test..

• björkis123

Godmorgon,,bim idag. Testade nyss och kan se två streck, det ena lite blekt men defenitivt 2 streck. Vågar man tro på detta?!??! Hoppas bilden kommer med..

• björkis123

Men va fasen bilden kommer ju inte med, hur gör man? Laddar in på välj fil men det står bara att ingen fil är vald, nån annan som varit med om det? Vill ju ha era ögon också, vågar inte tro på detta..

• björkis123

Åhhh Tack! ! Känns oerhört konstigt, vågar inte riktigt tro att det är sant! Hoppas hoppas, man börjar ju till och med fundera på om det är nå fel på testet...testar några dagar framöver :)

• björkis123

Ja för bra för att vara sant tänker man typ. Vi får hålla tummarna för att våra tester blir tydligare och tydligare och för fler plus såklart! :)

• björkis123
    Matl skrev 2016-03-11 06:25:27 följande:

Jag kunde inte hålla mig utan tog ett cb digitalt nyss...och ja jag är gravid!!! Är helt skakis nu..haha.. är på bim -2 idag.. hoppas nu bara att pyret vill stanna kvar där inne!!

GRATTIS!!!! :) :)
  • björkis123
    langtanefterbaby skrev 2016-03-11 07:49:31 följande:

Supertydligt ju! Grattis :D <3

Matl skrev 2016-03-11 08:06:22 följande:

Helt klart positivt!! GRATTIS!

Tack!! Ärr sååååå glad! Även fast det är tydligt så känns det så bra att få det bekräftat av er också ! :)
  • björkis123
    Matl skrev 2016-03-11 08:50:30 följande:

Förstår din glädje! Hehe ja det var samma för mig...jag såg streck jag med men man vill få det bekräftat av andra. Haha. Ta ett digitalt så ser du svart på vitt istället När jag fick mitt "gravid" imorse så kändes det liksom helt 110% säkert...haha..

Så roligt, är helt överlycklig men jag kanske måste göra det för att känna att det är "på riktigt" :)
  • björkis123
    vanjastina skrev 2016-03-11 17:40:07 följande:

Herregud, jag är gravid!!!!!!!!!!!! Kan inte tro det, första försöket efter missfall!!!! Tog ett predictor early nyss, hållt mig tre timmar - det rosa strecket kom direkt, hjälp jag vet inte vart jag ska ta vägen, haha.

Sååååå roligt! Stort grattis!!! :)
Svar på tråden BIM Mars 2016