BIM Mars 2016
Hej
Imorgon ska jag blöda ut mitt MA (v14)
Så imorgon ska det räknas som första mensdagen. Vet ju inte när ägglossningen kommer, men hoppas på ÄL och BIM i mars. Vet att det kan ta längre tid också men man får alltid hoppas.
Hej
Imorgon ska jag blöda ut mitt MA (v14)
Så imorgon ska det räknas som första mensdagen. Vet ju inte när ägglossningen kommer, men hoppas på ÄL och BIM i mars. Vet att det kan ta längre tid också men man får alltid hoppas.
Hej hoppar också in här efter ett mf januari inte världens bästa sätt och börja nyåret på men ja har huvudet högt ändå och kämpar tills jag får den där + igen :) mitt bim 2/3
en väninna till mig hade kämpat i nästa 2 år och blev gravid på andra försöket när hon hade provat ett glidmedel som hon hade blivit tipsat om och nu tipsa hon mig tänkte kolla om någon av er har provat den sasmar conceive plus
Jag beklagar :( är de sant åh va roligt får hålla tummar och tår att mars är våran månad :) hoppas ett stort + för dig med när är din Bim?
Måste bara säga att när vi blev gravida i november (MA i feb) så var det på andra försöket inga ägglossnings flytningar i sikte, inte ett enda ägglossningstest gav utslag utan vi hade sex runt tiden ägllossningen borde vara fast jag va hundra på att jag ej hade ÄL på grund av testerna, så denna gången ska jag lita på min kropp och inte stissa så runt flytningar och tester.
Kram
BIM 14/3 - 1a försöket efter MA
Jag tror mig se ett streck på gravtestet! Men vågar inte hoppas. Vet inte riktigt när min BIM är riktigt i och med att jag för exakt 4 veckor sedan idag fick missfall. Hade ÄL för ca 11-12 dagar sedan och har räknat med mens nu till helgen som kommer. Hoppas hoppas det är ett starkare streck imorgon!
Har haft mensvärk i en vecka nu och idag är den verkligen där. Känner dock inget annat. Förra gången va bröstvårtorna ömma och mensvärk.
Åh hoppas verkligen på plus nu för alla!
Jag tror banne mig att gravtestet börjar bli positivt. Men ska vänta några dagar till och sen tar jag digitalt så jag vet säkert. Åh så roligt. Har börjat bli öm i brösten och har huvudvärk.
Underbart!
Du ska haft urinet i blåsan minst 4timmar och ju mindre vätska du druckit ju mer koncentrerat är urinen och då större chans att ge utslag på testet, det ska även "svalna" en stund innan man testar. (som jag fattar det)
Kram och hoppas på plus snart
Har BIM idag men ingen mens i sikte. Tog ett test när jag gick upp vid 05.00 som var negativt. Spelar det någon roll när man testar? Jag brukar gå upp ca 2 ggr per natt och kissa. Är det bättre att testa då?
På mina som man doppar så ska kisset vara rumstemp.
Varför skulle kisset behöva svalna? Man kan ju kissa direkt på testet..
Negativt digitalt test nu på morgonen, räknade ut BIM imorgon (MA för 5 veckor sedan så allt är ut balans och ur kontroll)
Känns ändå som det är något. Har fruktansvärd molvärk till och från. Ömma bröst och illamående.
Tänkte, vad kan det annars vara? Ja mensen såklart, fan kommer den inte imorgon tar jag nytt digitalt på måndag. Sitta och gissa på en sticka skiter jag i nu.
/Ledsen och allt är bajs.
Vad händer med mig?
MA för 5 veckor sedan.
ÄL för ca 1,5 vecka sedan (tror jag)
BIM igår eller idag
Neg digitalt gravtest idag
Svagt streck på sticka i fredags
Idag kom det en brun klutt på pappret stor som en muslort.
Gravsymtom: bakis, migrän i 3dygn, ömma bröst, kissenödig. Gråtmild. Flytningar.
Sen ÄL?
Utebliven ÄL?
Brun klutt=nid?
Jag tror jag går under snart?
Okej, har googlat lite på det nu, men fattar inte riktigt. Vad innebär det?
Oj så märkligt. Kan det vara typ genombrotts? Det kan ju vara brunt?
Stort grattis!
Jag är i chock! Vi som knappt försökte den här månaden!
Hade BIM nu i dagarna. Neg test i lördags.
Men nu har jag haft lite lätta bruna/mörkröda flytningar sön/mån men det hoppar inte igång nån mens. Ska jag våga testa imorn kanske?