BIM Mars 2016
Hej alla! Hoppar in här. Så spännande med väntan på stora svar, men tänk så långsamt tiden går när man väntar på att få göra ett test... bim 26 mars. Grattis till er som redan fått positiva svar!Hade sex i helgen ganska så exakt på dagen när jag misstänker att jag hade äl. Bara några timmar senare började en molande värk (växtvärk?) som fortfarande håller i sig och jag misstänker att jag kan vara gravid. Jag vet att det låter vansinnigt och att man väl inte kan känna så tidigt innan det ens har fäst, men jag bara känner mig gravid helt enkelt. Jag har ett barn på 9 mån och vill minnas att jag kände något liknande även förra gången, jag var "säker" på att jag var gravid när jag väl testade positivt. Någon annan som känt molande värk tidigt?
Jag har sedan förra förlossningen bara haft två menscykler innan denna så när jag försöker vara realistisk och tänker efter så är jag dock lite skeptisk till vad det är jag egentligen känner. Förra månaden kände jag äl väl, riktigt ont tom, vilket jag aldrig gjort tidigare. Men jag kan inte minnas att det var ett molande som höll i sig i flera dagar. Någon annan som känner äl? Hur upplever ni det? Kan det helt enkelt vara äl jag känner...?
Nu väntar jag iaf otåligt på att kunna göra ett test och få svar på om min "känner mig gravid"-känsla stämmer ;)