Inlägg från: Sandrisen92 |Visa alla inlägg
  • Sandrisen92
    Minime90 skrev 2016-02-16 22:57:52 följande:

Hej allihopa :).

Jag har BIM ca den 10 mars om mitt "system" äntligen har återhämtat sig från uttag av P-stav ;).

Då har vi BIM samma dag:)

fick reda på enligt Natural cycles att jag har ägglossning nästa söndag . Killen är borta på kurs fredag-sön. HUR TYPISKT. Får chansa med ligg torsdag och söndag... Hoppas det inte blir försent..

• Sandrisen92
    Minime90 skrev 2016-02-17 12:30:53 följande:
    Vad coolt att vi har samma dag :).

Hoppas att det ni hinner ligga kan fixa ett plus :). Jag berättade för min fästman och han blev jätte glad över att få extra mycket mys :).

Hade varit häftigt om vi fick plus båda två :)
    Ja håller verkligen tummarna att de kan ta sig denna månaden!!!!!
  • Sandrisen92

Hej allihopa!

När jag använder ÄL tester brukar jag alltid få lika starka sträck när det är positivt.

Denna månaden så blev det en liten stegring men blev sedan svagare igen utan att jag fått lika starka sträck. Kan jag ha missat stegringen? eller någon som har erfarenhet av att det blivit så? :(

• Sandrisen92
    Fian88 skrev 2016-02-26 09:29:26 följande:
    Du kan ju ha missat den men det här kan ju också vara en sån månad som kroppen hoppar över äl. Helt normalt att kroppen hoppar över 1-2 per år:)
    det skulle ju vara jävligt typiskt..... en månad är ju redan extremt lång...:P
  • Sandrisen92
    Elih skrev 2016-03-14 16:18:02 följande:

Jag är i chock! Vi som knappt försökte den här månaden!

Grattis!!! Har du kännt de på dig eller haft några symptom.?

• Sandrisen92

Mens idag, 6e försöket. Just nu känns de som" ja har prickat ägglossning varje månad i ett halvår varför skulle de någon gång funka.... ".

Svar på tråden BIM Mars 2016