• Annkarask

BIM Mars 2016

Har troligtvis ÄL om 3-4 dagar. Har försökt i 10mån och fått minst två tidiga MF, nu funderar jag på att testa progesteronkräm. Någon som testat?

• Annkarask
    Milli_1 skrev 2016-03-01 19:24:59 följande:
    Skönt att du får en utredning nu. Jag håller tummarna för oss<3

Fortfarande 37,7 grader, få se om något bryter ut imorgon. Har varit andfådd av att gå i trappor och jag har sjukt bra kondition då jag tränar varannan dag.
    Jag har också haft tre mf och ska på utredning den 30/3. Det är lite extra jobbigt nu när alla vänner är gravida. (känner 11 pers om är gravid)
  • Annkarask
    langtanefterbaby skrev 2016-03-08 21:48:03 följande:
    Jag har först BIM 18/3, så nästa fredag men tycker mig ha molvärk. Men känns för tidigt att känna så tror jag inbillar mig:-/
    Jag har också BIM 18/3 och känner redan mig lite yr, mer trött och lite molvärk. Haft massa tidiga tecken nästan varje månad men också fått några tidiga + som alla dock resulterat i blödning
  • Annkarask
    langtanefterbaby skrev 2016-03-09 06:48:33 följande:
    Hoppas du får plus och att det håller sig kvar! =)

Jag känner lite starkare molvärk nu på morgonen. När Har du planerat att testa dig?
    Tänkte testa mig den 16/3 eller 17/3. Brukar testa 1-2 dag innan BIM. Du?
  • Annkarask
    langtanefterbaby skrev 2016-03-09 19:12:05 följande:
    Ja. Det är ju till dit man borde vänta. Men vet inte om jag kommer klara att hålla fingrarna i styr från testen i skåpet. Funderar på att testa på måndag då jag är BIM-4 men vet inte ännu! Får se hur jag lyckas skingra tankarna på det. Nu ikväll sitter jag här på jobbet med en sjuhelsikes molvärk. Men inget mycket mer än det! 

Första barnet eller du har sedan innan?! 
    Första barnet och är inne på 10:e försöket nu. Ja det är supersvåra att vänta ???? Är det första för dig med? Ä testa på från BIM -4 om du vill. Det gör ju verkligen inget!
  • Annkarask

Apropå att vara avis på andra, jag känner 11 pers som är gravida nu. 7 av dem är nära vänner så alla utom två av mina vänner som inte har barn sen innan är just nu gravida vilket är otroligt! Jag är glad för deras skull men ibland känns allt piss absolut vid mens men man lever ju på hoppet. BIM den 18:e så vill bara att tiden ska gå snabbt ????

• Annkarask
    MittNyaJag skrev 2016-03-10 10:39:12 följande:

Grattis till alla plus! :) ÄL + 5 idag. Tycker det har gått fort hittils. Har fullt upp med en vild 7 månaders så hinner inte tänka så mycket ;D Någon mer som är på äl+5 ? :)

Jag är också på ÄL+5 :)
  • Annkarask
    Matl skrev 2016-03-11 06:25:27 följande:

Jag kunde inte hålla mig utan tog ett cb digitalt nyss...och ja jag är gravid!!! Är helt skakis nu..haha.. är på bim -2 idag.. hoppas nu bara att pyret vill stanna kvar där inne!!

Grattis!!
  • Annkarask
    langtanefterbaby skrev 2016-03-14 08:40:06 följande:
    Hur går det för dig Annkarask? Fler symptom? Dags för test snart?
    Ja nu har jag jätteont i brösten och de är stenhårda. Samt trött, yr och molvärk, luktkänslig och illamående. Har inte testat än men kommer testa senast på torsdag så får se om jag håller mig imorgon och onsdag. Har du några tecken? När ska du börja testa?
  • Annkarask
    Sajo25 skrev 2016-03-14 07:47:31 följande:

Suuuupersvagt men jag ser något! Det var helt blankt i förrgår :)

Jag ser något med! Grattis, när har du BIM?
  • Annkarask
    langtanefterbaby skrev 2016-03-15 06:39:22 följande:

Tog ett Predictor early och tycker mig ana något litet i ett visst ljus men tror jag inbillar mig. Är på ca BIM-4 idag.

Nu inspirerade du mig att testa med ett tidigt test också, tror mig se nått svagt men inbillar mig nog också :) Nytt imorgon då! Kul att följas åt.
  • Annkarask
    Kstadtjej87 skrev 2016-03-15 09:36:46 följande:

Är på bim -4 tog ett test och är tok negativt :( bim på lördag och börjar bli mer och mer ledsen att de inte tar sig har MF för 2 månader sen och försökt sen september. Mer frustrerande att mitt bim är på min bästa väns baby shower som jag håller i :/ är jätte glad för henne men samtidigt lite bitter. Hoppas verkligen att de ska hända för oss snart.

Jag är inte gamal, tränar, är frisk, dricker inte alkohol.

Behövde skriva av mig lite så skönt att vara med i dessa grupper för stöd. Lycka till alla och grattis till alla plus. :)

har också BIM på lördag och haft två eller tre MF sen vi började försöka för 10 mån sen. Har varit på två Baby showers de senaste två helgerna för nära vänner och ska snart på en tredje. 7 nära vänner till mig är gravida just nu och jag är självklart glad för deras skull men samtidigt känns det lite extra jobbigt.
  • Annkarask

Jag är gravid!! Efter att ha testat Progrestron för första gången. Var nog de jag hade brist på :)

• Annkarask
    langtanefterbaby skrev 2016-03-16 07:57:25 följande:
    Ååh grattis!!! Jag va heeeelt nere igår efter ett negativt test. Men idag ÄR där ett sjuk svagt streck. Ska testa imorgon eller fredag igen!
    Åå vad kul!! Grattis till oss :) Jag tog två test i morse ett som mäter 10 och ett som mäter 25 och på båda är det klara streck. Så ingen tvekan heller.
  • Annkarask
    Fian88 skrev 2016-03-16 10:13:13 följande:
    Stort grattis!!:)
    Köpte du sån progesteronkräm? Funderar på att testa det. Vi har försökt i över 1,5 år nu och haft ett tidigt missfall:(. Tänker att det kanske är värt att prova:)
    Ja det är krämen jag använder, haft 2 tidiga MF eventuellt 3 så nu kommer jag få på nålar ett tag. Prova jag kan inget annat än rekommendera.
Svar på tråden BIM Mars 2016