BIM Mars 2016
Har troligtvis ÄL om 3-4 dagar. Har försökt i 10mån och fått minst två tidiga MF, nu funderar jag på att testa progesteronkräm. Någon som testat?
Har troligtvis ÄL om 3-4 dagar. Har försökt i 10mån och fått minst två tidiga MF, nu funderar jag på att testa progesteronkräm. Någon som testat?
Apropå att vara avis på andra, jag känner 11 pers som är gravida nu. 7 av dem är nära vänner så alla utom två av mina vänner som inte har barn sen innan är just nu gravida vilket är otroligt! Jag är glad för deras skull men ibland känns allt piss absolut vid mens men man lever ju på hoppet. BIM den 18:e så vill bara att tiden ska gå snabbt ????
Grattis till alla plus! :) ÄL + 5 idag. Tycker det har gått fort hittils. Har fullt upp med en vild 7 månaders så hinner inte tänka så mycket ;D Någon mer som är på äl+5 ? :)
Jag kunde inte hålla mig utan tog ett cb digitalt nyss...och ja jag är gravid!!! Är helt skakis nu..haha.. är på bim -2 idag.. hoppas nu bara att pyret vill stanna kvar där inne!!
Suuuupersvagt men jag ser något! Det var helt blankt i förrgår :)
Tog ett Predictor early och tycker mig ana något litet i ett visst ljus men tror jag inbillar mig. Är på ca BIM-4 idag.
Är på bim -4 tog ett test och är tok negativt :( bim på lördag och börjar bli mer och mer ledsen att de inte tar sig har MF för 2 månader sen och försökt sen september. Mer frustrerande att mitt bim är på min bästa väns baby shower som jag håller i :/ är jätte glad för henne men samtidigt lite bitter. Hoppas verkligen att de ska hända för oss snart.
Jag är inte gamal, tränar, är frisk, dricker inte alkohol.
Behövde skriva av mig lite så skönt att vara med i dessa grupper för stöd. Lycka till alla och grattis till alla plus. :)
Jag är gravid!! Efter att ha testat Progrestron för första gången. Var nog de jag hade brist på :)