• mkess

BIM Mars 2016

Hej tjejer! Hänger på här med! BIM 1:a mars, försök 4 efter senaste missfallet, 12:e försöket totalt.

Beklagar till er som fått mf - håller tummarna för att era cykler kommer igång pronto och att ni tillhör den lyckliga skara som får plussa direkt igen!

• mkess
    vanjastina skrev 2016-02-09 06:55:09 följande:

Någon här som provat bidrottninggelé? Jag provade i januari och det var då jag blev gravid men nu slutade det ju i missfall. Åt då från mensens första dag tills jag plussade men nu kommer jag bara att ta dem fram till ÄL.. Börjar idag (blödningsdag 5 så jag börjar lite sent tyvärr men räknar med att ÄL kommer att vara något förskjuten ändå).

Jag äter det! Har ätit nonstop i tre månader och det har inte tagit sig ännu, men kanske ska ta och sluta efter ägglossning då? :o
  • mkess
    Sajocawa skrev 2016-02-09 08:17:37 följande:

Vad gör bidrottninggele? Har hört det förut men så många "metoder" så man blandar lätt ihop alla :)

Jag äter det för att det typ ska vara en superfood för äggen och förbättra kvaliten! Men om det funkar.. njää.
  • mkess
    Fian88 skrev 2016-02-17 11:02:36 följande:

Nu börjar det hända grejer:D. Inte positivt än men nästan. Det var typ helt blankt igår. Ni som är duktiga på äl-test, tror ni att det kan bli positivt under dagen (kan inte testa igen förrän ikväll) eller imorgon? Tänkte om det är lika bra att förföra mannen ikväll ifall att..;)

Tror absolut att det kan bli positivt idag, ligg på!!
  • mkess

Får byta BIM här, preliminärt nytt blir 28/3! Ska testa letrozol nu så är osäker på vad det gör med min cykel, men förhoppningsvis hinner jag med ett mars-BIM!

• mkess
    eg90 skrev 2016-02-23 11:34:15 följande:
    Lagt till dig :)
    Du får gärna flytta över mig från 1/3 till 28/3 nästa gång du uppdaterar!
  • mkess
    Fian88 skrev 2016-02-24 11:59:45 följande:

Avskyr när man får muskel/nervryckningar över livmodern som känns exakt som bebissprattel:'(. Tack kroppen, påminn mig lite mer om mitt ogravida tillstånd, bara gör det..

Ja, usch! :/ Jag fick så när jag var gravid i v11 en gång, trodde jag känt fosterrörelser tidigt, ett par veckor senare på ultraljud visade det sig att det inte ens fanns ett foster. Snacka om lurad...
  • mkess
    vanjastina skrev 2016-02-25 11:44:15 följande:

Är det någon här som fått en blödning i samband med ÄL? När kom den i förhållande till att ägget släppte så tror ni? Före eller när det släppt?

De gånger jag fått så har det varit typ en strimma blod två dagar innan äl!
  • mkess
    Smultrontjejen skrev 2016-03-07 08:51:53 följande:

Jag tror mig se ett streck på gravtestet! Men vågar inte hoppas. Vet inte riktigt när min BIM är riktigt i och med att jag för exakt 4 veckor sedan idag fick missfall. Hade ÄL för ca 11-12 dagar sedan och har räknat med mens nu till helgen som kommer. Hoppas hoppas det är ett starkare streck imorgon!

Har haft mensvärk i en vecka nu och idag är den verkligen där. Känner dock inget annat. Förra gången va bröstvårtorna ömma och mensvärk.

Åh hoppas verkligen på plus nu för alla!

Biiiild?!?
  • mkess
    MezPez skrev 2016-03-15 21:09:32 följande:

Ser någon något här?

Så otroligt svagt streck men är något där. Kanske spökstreck

Ser någonting!
  • mkess
    Malin 845 skrev 2016-03-15 21:12:10 följande:

Ser ni något? Är med eftermiddags urin. Ska ta ny imorgon!

Ser, men skulle råda att inte öppna testet! Blir nämligen alltid rosa streck för mig då.
  • mkess
    MezPez skrev 2016-03-17 08:52:15 följande:
    Nu har jag fått ett svagt plus igen. BIM-2 eller BIM-1.

Detta svaga plus syns bättre i verkligheten än det plus jag fick sist. Nu behöver jag inte anstränga mig alls för att se det, det är där men det är SVAGT.

Vad tror ni?
    Japp, preggo! Grattis!
Svar på tråden BIM Mars 2016