BIM Mars 2016
Hej verkar som att jag får hoppa med här...
Bim 9/3
Hej verkar som att jag får hoppa med här...
Bim 9/3
Bim 9/3, fick en ljusröd stänkblödning igår, ÄL+3.... vet inte vad jag ska tro om det
Bim i morron. Inga menskänningar än... Däremot trött, ömma bröst....
Bim igår, ingen tant röd än... Känns mest som rikliga flytningar bara... Spända bröst, trött och huvudvärk.. inget annat..
Bim+2 idag, inga tecken på det ena eller det andra..
Dag 29 idag, Bim+3. Ingen tant röd, känns kanske som att den är på g.
Sticker lite i tjejmagen och nån sorts pulserande tryck. Brösten ömmar....
Fick en blödning igår på dag 31. Inte känt av nån mens alls. Känns bara konstigt. Har verkligen trott jag varit gravid då mensen uteblivit. Haft värk över livmodern inatt (brukar ha ont över äggstockarna vid mens)
Har haft blodblandade flytningar igår och idag men inga menskänningar i kroppen. Detta började på dag 31 i cykeln, vilket är länge för min del. Jag har trott att det funnits en möljlighet att vara gravid denna månad. Känner inget alls åt äggstockarna och det brukar jag göra vid mens. Däremot ett tryck över livmodern och brösten ömmar och har växt. Blödningen har avtagit nu och vi får väl se om den återkommer eller om det är nåt annat...
Blödningen försvann spårlöst igår. Känner mig fortfarande inte som vid mens. Brunaktig blödning / flytning idag...
Börjar bli rädd att det bara är mens... Den här gången oxå...
Kraftig mensvärk igår och rejäl blödning. Kom ut en ganska stor mörk klump igår...
Var till doktorn igår. Var ingen grav och heller inget mf. Skönt att det inte är mf i alla fall.
Får tyvärr lämna denna tråden. Ny bim i april...