Inlägg från: Testartest |Visa alla inlägg
  • Testartest

BIM Mars 2016

Hej verkar som att jag får hoppa med här...

Bim 9/3

• Testartest

Bim 9/3, fick en ljusröd stänkblödning igår, ÄL+3.... vet inte vad jag ska tro om det

• Testartest
    Sajocawa skrev 2016-03-01 08:13:43 följande:
    Vet du säkert när du hade äl? Kan ju varit en äl-blödning annars
    Ja jag vet att jag hade äl i fredags, testade med cb och fick glad gubbe
  • Testartest

Bim igår, ingen tant röd än... Känns mest som rikliga flytningar bara... Spända bröst, trött och huvudvärk.. inget annat..

• Testartest

Dag 29 idag, Bim+3. Ingen tant röd, känns kanske som att den är på g. 
    Sticker lite i tjejmagen och nån sorts pulserande tryck. Brösten ömmar....

• Testartest

Fick en blödning igår på dag 31. Inte känt av nån mens alls. Känns bara konstigt. Har verkligen trott jag varit gravid då mensen uteblivit. Haft värk över livmodern inatt (brukar ha ont över äggstockarna vid mens)

• Testartest
    Cfmilla skrev 2016-03-14 07:23:46 följande:
    Läs om genombrottsblödning på 1177
    Hmmm. kanske kan vara det då... Känns verkligen inte i kroppen som det brukar göra vid mens.. 
    däremot större bröst och större mage...
  • Testartest

Har haft blodblandade flytningar igår och idag men inga menskänningar i kroppen. Detta började på dag 31 i cykeln, vilket är länge för min del. Jag har trott att det funnits en möljlighet att vara gravid denna månad. Känner inget alls åt äggstockarna och det brukar jag göra vid mens. Däremot ett tryck över livmodern och brösten ömmar och har växt. Blödningen har avtagit nu och vi får väl se om den återkommer eller om det är nåt annat...

• Testartest

Blödningen försvann spårlöst igår. Känner mig fortfarande inte som vid mens. Brunaktig blödning / flytning idag...
    Börjar bli rädd att det bara är mens... Den här gången oxå...

• Testartest
    Pluttisen skrev 2016-03-16 09:35:12 följande:
    Vad tråkigt :( men det är bara att försöka igen <3 
    Jo.... men börjar kännas hopplöst. Trodde verkligen på grav denna månad då mensen dröjde till dag 31 och jag inte känt av den...
    Försökt sen juli
  • Testartest
    Testartest skrev 2016-03-16 10:28:23 följande:
    Jo.... men börjar kännas hopplöst. Trodde verkligen på grav denna månad då mensen dröjde till dag 31 och jag inte känt av den...
    Försökt sen juli
    Varit till doktor nu. Det var ingen grav och heller då inget missfall. Bara att fortsätta försöka..
  • Testartest

Var till doktorn igår. Var ingen grav och heller inget mf. Skönt att det inte är mf i alla fall.

Svar på tråden BIM Mars 2016