• DellaM

BIM Mars 2016

Hur går det för alla? :)
    Har BIM den 29 Tänkte testa redan på lördag (bim-3)
    Har en magkänsla att det är min tur att plussa
    Håller er uppdaterade!

• DellaM
    Malliball skrev 2016-03-22 19:31:30 följande:
    Jag väntar på att kunna testa, hehe! :) Tänker testa på torsdag bim-1 men har börjat få konstiga känslor i magen korta stunder så vet inte om mensen är på g.. Håller tummarna för dig! :)
    Jag har också haft konstiga känslor i magen, typ som mensvärk men ändå inte. Har dock haft detta enda sen äl.
    Jag hoppas vi plussar ;)
  • DellaM
    MamiFrench skrev 2016-03-23 10:28:27 följande:

Nej tjejer, nu kunde jag inte hålla mig längre, ställde in mig på ett minus- men direkt kom detta upp (inte morgonurin)... Lyckan är total!!!!

Åhh grattis!! :)
  • DellaM
    mamo74 skrev 2016-03-23 18:01:00 följande:

Någon form av mens kom under förmiddagen. 15 dagar försenad. :-/ hopas över i andra gruppen.

Men är du säker det var mensen? Var det mycket?
  • DellaM
    Fian88 skrev 2016-03-24 09:22:25 följande:

Har en massa billiga stickor här hemma så tog en i morse. Och hur är det möjligt att stirra så hårt på ett test?! Amen om jag vrider lite så här? Eller så här? Om jag mörkar lite, är där inte nått då? Suck så trött jag blir på mig själv haha:P

Haha har samma "problem". ;)
  • DellaM
    Fian88 skrev 2016-03-26 12:51:38 följande:

Ser ni vad jag ser??

Svagt men absolut ser man ett streck! När har du bim? :)
  • DellaM
    Annisennn skrev 2016-03-27 17:05:06 följande:

Grattis till plusset Fian8. Gud så kul!

Är inte alls så insatt att skriva i sånahär trådar, så blir lite instickare bara då och då.

Så roligt att läsa om alla som plussar.

Själv har jag bim om 3 dagar och ingen pms. Nån som varit med om samma?

Kram på er och glad påsk

Jag har bim om 2 dagar. Har mensvärk så har inte för höga förhoppningar. Men fortfarande för tidigt att utesluta om det lyckats denna gång eller inte. Hoppas verkligen!

Jag kommer testa redan imorgon , med testlagrets stavtest hihi
  • DellaM
    Annisennn skrev 2016-03-29 12:20:12 följande:
    Spännande, hur gick det DellaM?

Själv har jag bim imorgon nu, men har inte mensen kommit så ska jag avvakta till helgen. Blir kanske en fin födelsedagspresent till sambon :)
    Ingen mens ännu men inget plus heller :(
  • DellaM

God damn!
    Vakna imorse, fortfarande ingen mens. Så skutta glatt in på toan för att ta ett test, tror ni inte mensen kommer då?! Så typiskt!
    Så hoppar in i april nu. Hoppas ni får plus ni som väntar

Svar på tråden BIM Mars 2016