BIM Mars 2016
En fråga.. ni som får bruna flytningar innan mensen kommer... räknar ni även de bruna flytningar för mens eller börjar ni räkna cykeln från den dagen det kommer rött blod ?
En fråga.. ni som får bruna flytningar innan mensen kommer... räknar ni även de bruna flytningar för mens eller börjar ni räkna cykeln från den dagen det kommer rött blod ?
Fick fullt utslag på ÄL den 4/4. Är det först från den 5e eller 6e jag ska börja räkna då? Alltså att jag räknar som att jag är på äl + 4-5 nu? :)
Vad tycker ni ska jag ta detta ÄL test som positivt? Igår kväll var det negativt. Vi hade sex igår kväll. O vet inte om vi kommer kunna få till det mer, räcker det isf? :/
Vad tycker ni ska jag ta detta ÄL test som positivt? Igår kväll var det negativt. Vi hade sex igår kväll. O vet inte om vi kommer kunna få till det mer, räcker det isf? :/
Tolkar absolut ditt som positivt! :) Brukar du känna när ägget släpper? Om det släpper om sisådär 24 timmar så är ju chanserna mycket goda om ni hade sex igår! Förra gången jag blev gravid (januari) så hade vi sex på kvällen den 15:e, jag hade ägglossning den 18:e och jag blev gravid. (Vi hade inte mer sex där efter 15:e för sambon var bortrest och jag kände tydligt av ÄL). Tyvärr slutade den graviditeten i missfall för mig, därför jag hänger här ;)
Vill någon lägga in mig på listan? ÄL idag, bim den 26/3 :) lång väntan!!
Åh vad less jag blir. Jag litar inte på ältest längre. Trodde jag var på ÄL + 7 idag.. men nu vet jag inte längre.
Tidigare idag så har jag haft lite molvärk & så fick jag en sånhär (ursäkta infon) superglidig flytning när jag torkade mig på toabesök. Klarliknande äggviteaktig..
Funderade vad det kunde vara & läste lite & då nämnde nån att det kunde bero på ÄL. Tog ett test & självklart så visar det positivt. Provade med samma tester igår & iförrgår bara för att. Då var det negativa tester.
Såhär ser ältestet ut som jag tog för en liten stund sen... Det är mycket klarare i verkligheten. Exakt lika starka streck.

Hej alla! Vet inte om jag skrivit grattis till alla plussare så jag gör det igen. Grattis :)
Nu är jag på äl + 5. Beställde idag ett gravtest från gravidkollen så det lär väl landa i brevlådan på måndag & då blir det att testa på tisdagmorgon. Så kommer att testa mig med ett testatidigt test på äl + 9.
Evig väntan, vi vill så gärna ha ett syskon till vår lilla pojke <3
Tror ni att det kan vara så? :) jag Vågar inte hoppas. Detta är vårat 19e försök utan något hänt!!
Så ni tror inte det är mensen som är på väg?
Äl+5-6 idag så här är det bara väntan som gäller.
De flesta hade nog bim första halvan av månaden och därför det är så tyst här. Mitt står kvar på 3/3 men nytt bim är 26-27/3.
Är nu på BIM +1, tog test i torsdags för att jag inte kunde hålla mig och tyckte mig se ett svagt streck men jag vet inte. Man hoppas ju på varje liten skugga man ser :p Inte lika ont i magen som i veckan tack och lov, men lite stickningar och en "pirrande" konstig känsla. Går inte att förklara. Svullen mage och kissnödig oftare, som att det trycker på blåsan. Känner mig gravid men det har jag gjort förr så förväntar mig inte att jag är det.
Ska köpa ett clearblue i veckan och testa ons eller tors så får vi se, lär väl aldrig kunna hålla mig men vill inte få svaga streck, blir så frustrerande att försöka läsa av!
Känner dock inget i brösten, känns som att det är ett vanligt tecken :o Man blir smått knepig när man så gärna vill ha plusset, analyserar allt, haha. Är jag inte gravid nu får ju mensen hemskt gärna komma så man vet!
Återkommer ;)
Min mens dök upp igår strax efter att jag skrev mitt inlägg. Den kom 9 dagar efter ägglossningen.. Snacka om att min kropp lever sitt eget liv. då återstår det att se om det dröjer en månad eller 2 tills nästa mens. Någon som har fler tips än att jag ska ältesta för att hålla koll på ÄL?
Tänkte att jag börjar ta mina apiforce-tabletter nu igen.