Inlägg från: MamiFrench |Visa alla inlägg
  • MamiFrench

BIM Mars 2016

Hej, hoppas lite på ett plus denna månaden. Har bim imorgon, känner ingenting förutom att det drar i ligamenten...det kan å andra sidan vara träningsvärk.

Har ett test hemma, frågan är om jag vänta...
    Känns som att jag har spenderat ett mindre lands BNP på test det senaste året haha.

Har tre friska barn sen tidigare så egentligen borde man väl vara nöjd

• MamiFrench

Det har varit de tidigaste gravtecknet tidigare, och jag har lutealfas på 16 dagar så testet borde visa om jag tar nu...så tråkigt att bli besviken bara om det är minus....

• MamiFrench

Tidigare har jag fått plus på bim- 5 och det har inte varit morgonurin, väldigt tidigt- jag vet. Har haft ett utomkveds och gjorde 1abort förra året... Men efter den blev längtan efter ett fjärde barn större än någonsin.

• MamiFrench

Jag håller fortfarande tummarna för er tjejer, pms och gravsymtom är ju hyfsat lika. Jag har bim idag, ingen mens i sikte och ingen huvudvärk - vilket brukar vara ett säkert tecken på att mensen är på g.... Fortfarande ont i ligamenten vid hastiga rörelser *hoppas hoppas*

• MamiFrench

Nej tjejer, nu kunde jag inte hålla mig längre, ställde in mig på ett minus- men direkt kom detta upp (inte morgonurin)... Lyckan är total!!!!

• MamiFrench

Tack snälla! Somsagt, ligamenten är det enda jag märkt som symtom. Brukar annars ha ganska kraftig PMS, och har varit skengravid varje månad senaste året haha. Och lagt måååånga hundralappar på test som jag har analyserat till förbannelse.

Håller tummarna för er andra!

• MamiFrench
    Fian88 skrev 2016-03-26 12:51:38 följande:

Ser ni vad jag ser??

Så kul, jag ser i och för sig inget- men vet att det kan vara svårt att fånga på bild. Håller tummarna att du får starkare. Vet inte om du vill jämföra, men mitt såg ut såhär på bim-2.

• MamiFrench
    Fian88 skrev 2016-03-27 07:25:05 följande:

Snacka om att jag är glad och chockad nu!! Värsta pmsen i flera dagar och sen detta! Och plusset är såå mycket starkare än det var sist vid samma tidpunkt så det känns skönt:)

Så kul!!! Grattis!!!! Nu syns det definitivt
Svar på tråden BIM Mars 2016