• naawnoue

BIM Mars 2016

Fian88 skrev 2016-03-23 08:29:01 följande:

Tyvärr slog pmsen till rejält nu på morgonen så är 99,99% säker på att det inte blev nått det här försöket heller:'(

mmh, här med... hoppas det bara är hormonerna & tröttheten som gör mig sur bara... :( 
  • naawnoue
    MamiFrench skrev 2016-03-23 10:28:27 följande:

Nej tjejer, nu kunde jag inte hålla mig längre, ställde in mig på ett minus- men direkt kom detta upp (inte morgonurin)... Lyckan är total!!!!

grattis! :D
  • naawnoue

Är det någon här som drömt mardrömmar tidigt i graviditeten? Jag har de senaste dagarna drömt konstiga drömmar om att folk dör... och andra mardrömmar... Enligt sägen ska ju drömmar där folk dör vara tecken på en nystart. BIM 30/3 och har mååååånga andra symptom... testade neg idag, men det är ju inte så konstigt, är alldeles för tidigt än. Nytt test på fredag!

• naawnoue

BIM-2 idag. bara negativa test än så länge.
    Men har;

- grymt svullna tuttar, dem gör skitont!!!! (såhär har jag upptäckt tidigare graviditeter)
    - humörsvängningar
    - gasig i magen
    - kissnödig oftare
    - illamående
    - haft molvärk i 1,5 vecka nu (bara ont timmen innan vid mens)

med mera småsaker...
    är jag inte gravid nu så har jag en sjujävla skengraviditet!!!

Tuttarna är värst, fasiken vad ont dem gör :( sambon är överlycklig... haha! känns som om dem ska sprängas!! :( 

Blir så ledsen varje gång jag får neg... :( men är ändå 99% säker på att det är en liten där inne... 
    Vad tror ni?

• naawnoue
    Vintern2015 skrev 2016-03-28 14:18:52 följande:

Testa! Jag fick positiv bim-4

Bara neg hela tiden :(
  • naawnoue
    Vintern2015 skrev 2016-03-28 16:17:17 följande:

Tråkigt, men hoppas du får din plus nästa månad

hoppas för guds skull att jag får positivt den här månaden :P ingen mens än. och som sagt. hur tydliga symptom som helst. dock bara inte på stickan. hoppas på att jag är en senhormonare bara =)
  • naawnoue
    soofa skrev 2016-03-28 17:10:34 följande:

När har du testat positivt när du varit gravid innan?

Vecka 12 & vecka 8.... :p aldrig vetat om en graviditet såhär tidigt :(
  • naawnoue
    soofa skrev 2016-03-28 19:27:48 följande:

Oj! :) Men då är det ju mycket möjligt att du bara är en låghormonare. Jag håller tummarna!

Ja jag tror till 99% att jag är gravid :p
  • naawnoue
    Fian88 skrev 2016-03-28 22:25:08 följande:
    Håller tummarna!! Så länge mensen håller sig borta så finns ju hoppet och chansen kvar:)
    Tack! :) ja men precis. =) 
Svar på tråden BIM Mars 2016