BIM Mars 2016
Tyvärr slog pmsen till rejält nu på morgonen så är 99,99% säker på att det inte blev nått det här försöket heller:'(
Tyvärr slog pmsen till rejält nu på morgonen så är 99,99% säker på att det inte blev nått det här försöket heller:'(
Nej tjejer, nu kunde jag inte hålla mig längre, ställde in mig på ett minus- men direkt kom detta upp (inte morgonurin)... Lyckan är total!!!!
Är det någon här som drömt mardrömmar tidigt i graviditeten? Jag har de senaste dagarna drömt konstiga drömmar om att folk dör... och andra mardrömmar... Enligt sägen ska ju drömmar där folk dör vara tecken på en nystart. BIM 30/3 och har mååååånga andra symptom... testade neg idag, men det är ju inte så konstigt, är alldeles för tidigt än. Nytt test på fredag!
BIM-2 idag. bara negativa test än så länge.
Men har;
- grymt svullna tuttar, dem gör skitont!!!! (såhär har jag upptäckt tidigare graviditeter)
- humörsvängningar
- gasig i magen
- kissnödig oftare
- illamående
- haft molvärk i 1,5 vecka nu (bara ont timmen innan vid mens)
med mera småsaker...
är jag inte gravid nu så har jag en sjujävla skengraviditet!!!
Tuttarna är värst, fasiken vad ont dem gör :( sambon är överlycklig... haha! känns som om dem ska sprängas!! :(
Blir så ledsen varje gång jag får neg... :( men är ändå 99% säker på att det är en liten där inne...
Vad tror ni?
Testa! Jag fick positiv bim-4
Tråkigt, men hoppas du får din plus nästa månad
När har du testat positivt när du varit gravid innan?
Oj! :) Men då är det ju mycket möjligt att du bara är en låghormonare. Jag håller tummarna!