BIM Mars 2016
hoppar in här, bim 22 mars! :)
hoppar in här, bim 22 mars! :)
nån som kan svara på en fråga om lh-stegring? jag fick positivit imorse men negativt igår morse. har inte haft sex än. visst finns det en risk att lh-stegringen började igår typ mitt på dagen och att ägget kanske släppte idag efter lh-stegringen påvisats imorse? isf ha jag inte lång tid på mig att få till det eller?
nån som kan svara på en fråga om lh-stegring? jag fick positivit imorse men negativt igår morse. har inte haft sex än. visst finns det en risk att lh-stegringen började igår typ mitt på dagen och att ägget kanske släppte idag efter lh-stegringen påvisats imorse? isf ha jag inte lång tid på mig att få till det eller?
Jag hade positivt äl-test den, så NU är det väl "klart" om det blir bebis eller inte? BIM 22 mars.
Jag hade positivt äl-test den, så NU är det väl "klart" om det blir bebis eller inte? BIM 22 mars.
Tänkte egentligen inte testa imorse då jag va livrädd för negativt resultat då mensen hade kunnat komma när som helst egentligen men tog mig mod o gjorde de... ångrar det inte! :D tror fortfarande inte att det är sant, känner mig verkligen INTE minsta gravid. bara v 5 än iofs.

Jag var med här från början med bim den 28/3 men valde att bli borttagen efter vi varit hos läkare och fick veta att min sambo hade väldigt få levande spermier. Efter tappat hopp så valde vi ändå att försöka som vanligt och dessutom äta bisolvon båda två för han hade seg sperma. Detta testet gjorde vi idag :D Ge ALDRIG upp!!!!