• Malliball

BIM Mars 2016

Grattis ni som plussat! :)

Jag hoppar in här, skulle haft bim 15/3 men enligt mina tempar hade jag sen ägglossning så nytt bim är 25/3. 

• Malliball
    frökensnäll skrev 2016-03-20 17:24:49 följande:
    Jadu. Frågan är ju om jag kan det, men vill bara inte ha några svaga osäkra svar. Blir ju galen :p sen tänker jag att ifall det nu mot förmodan visar positivt i veckan så kan sambon få ett extra fint påskägg. Gäller att planera, hahah.
    Så tänker jag också :) Hade varit himla kul att få ge ett positivt test i påskägget.. Håller tummarna för oss båda! :)
  • Malliball
    frökensnäll skrev 2016-03-21 09:51:09 följande:
    Ja det vore så himla roligt om det kunde få bli så! :) när har du bim? Några symtom?
    Min ägglossning kom sent så nu på fredag är bim :) Känner för ovanlighetens skull inget alls så har inte några höga förhoppningar tyvärr.. Har du fortfarande symtom?  :)
  • Malliball
    frökensnäll skrev 2016-03-21 20:35:47 följande:
    Jah, okej :) Jag hade verkligen jätteont i magen förra veckan men det har blivit bättre, ett tryck mot kissblåsan känner jag av och humöret men inget mer. Börjar inbilla mig att jag fått någon cysta på äggstocken eller liknande med tanke på hur ont jag haft och kanske den trycker mot blåsan. (Hade problem med det för några år sen), fast nu kanske jag bara nojjar över allt. Haha. Man blir knepig som sagt. Testar på tors!
    Men känns det likadant då som det gör nu? Vad jag hört så gör cystor extremt ont men jag har ingen erfarenhet av det själv. Det blir man verkligen! Man känner efter lite extra samtidigt som man inte vill ha några förhoppningar, det blir bara mos av hjärnan. Riktigt imponerande att du kan hålla dig så länge! :) Jag tänkte också testa på torsdag men skulle det vara något så syns väl inte det ändå
  • Malliball
    DellaM skrev 2016-03-22 19:15:27 följande:

Hur går det för alla? :)
    Har BIM den 29 Tänkte testa redan på lördag (bim-3)
    Har en magkänsla att det är min tur att plussa
    Håller er uppdaterade!

Jag väntar på att kunna testa, hehe! :) Tänker testa på torsdag bim-1 men har börjat få konstiga känslor i magen korta stunder så vet inte om mensen är på g.. Håller tummarna för dig! :)
  • Malliball

Det gick inte denna gången heller! Idag kom mensen precis som den skulle, exakt 14 dagar efter äl.. Nu hoppar jag över i andra gruppen och ger det ett försök till. Lycka till ni andra! :)

• Malliball
    Fian88 skrev 2016-03-27 12:59:23 följande:
    Tack!! Har så svårt att fatta det bara, efter såå många försök! Kan inte fatta att vår lilla kille ska bli storebror:D
    Stort grattis!! :D
Svar på tråden BIM Mars 2016