• Fridson

BIM Mars 2016

naawnoue skrev 2016-03-23 10:36:57 följande:
    grattis! :D
    Ja, stooort grattis!! :D

Jag ska ha BIM på måndag. Har tjatat på min karl om att "ska vi inte ta ett test nu?" "Neeej, du behöver inte ta test hela tiden" "SNÄÄÄLLA" "Nej."
    Så jag sitter som på nålar.. Obestämd Det är vårat första försök dessutom..

Jag hoppas verkligen så mycket, är rädd bara att jag känner efter för mycket.
    Men(!) har på senare tid haft extrema humörsvängningar, var på jobbet och tänkte skälla ut varenda patient (som inte ens gjorde fel, jag älskar mitt jobb egentligen), åkte hem och åt pizza och satt och grät till Svanprinsessan här om dagen..... Tycker så synd om min fästman som får skit för ALLT.
    Halsbränna när jag ska sova och illamående till och från.. Fy om det här bara är PMS.
  • Fridson

Efter jobbet ska vi ta test... Förvånad Håll tummarna!!
    BIM -4 idag..

• Fridson

Kunde inte hålla mig, tog ett test på lunchen. Negativt. Gråter
    BIM -4 eller 5. Är inte helt säker faktiskt. Hoppas den där rackarns mensen håller sig borta och att det var för tidigt bara.

• Fridson

Tog test igår igen men det var negativt (sån där snabbtest från gravidkollen). :(

Har molvärk till och från i magen och ryggen, illamående och ömma bröst. Mensen ska ju komma imorgon eller tisdag. Håller tummarna att det är nåt där inne i alla fall. Annars vette fan hur min sambo ska orka mina sjuka humörsvängningar ????

• Fridson
    Fian88 skrev 2016-03-27 07:25:05 följande:

Snacka om att jag är glad och chockad nu!! Värsta pmsen i flera dagar och sen detta! Och plusset är såå mycket starkare än det var sist vid samma tidpunkt så det känns skönt:)

Men åååh!! GRATTIS!!!! :D
  • Fridson

Igår BIM, negativt test. Idag BIM +1 (troligtvis. Eller BIM..). Ingen mens, men däremot vattniga flytningar, var övertygad om att jag fick världens mensattack imorse men det var ingenting.
    Svullen mage (gör ont att knäppa jeansen.. och så fet har jag inte blivit över påsk hoppas jag!), humörsvängningar och ömma tuttar. Hoppas hoppas hoppas...

• Fridson

Ingen mens, gjorde gyn med vul idag och allt ser bra ut. Inga tecken på bebis men det var för tidigt sa hon :) är i så fall i v.4. 1 vecka ska jag vänta med test (!!) Så det blir BIM +10...

• Fridson

Och nu ligger jag med illamående i soffan. Blev åksjuk i bilen x2, sen illamående under maten igen. Har haft halsbränna på nätterna ett tag nu också. Vi hoppas så mycket!

Hur ska man kunna vänta 1 vecka :/

Hur går det för er andra?

Svar på tråden BIM Mars 2016